Het grote kerstdorp topic.

Het is aan mij niet besteed om dit soort uitgebreide projecten te doen, m'n vrouw ziet me ook al aankomen met nog een hobby 😅

Toch vind ik het altijd wel heel knap om te zien wat mensen hier allemaal van kunnen maken en ook bij de Intratuin kijk ik graag even wat voor moois ze gemaakt hebben. Het is echt sfeervol als zoiets goed gebouwd is.

Mooi! dit ga ik zeker weer volgen. Geweldig om te zien hoe zo'n dorp wat op gebouwd.

Gisteren bij Intratuin Ter Aar geweest! Daar hebben ze ook weer een uitgebreide Kerstshow neergezet! Ook het kersthuisjes assortiment is flink uitgebreid ten opzichte van vorig jaar! Vooral de Halloween spooky town collectie vind ik leuk! Ook volgens mij nieuw dit jaar volgens zijn de Luville Sint en Piet collectie! Althans deze waren mij tot dusver nog niet opgevallen!
20251014_074048.jpg20251014_074024.jpg20251013_125433.jpg

Gisteren bij Intratuin Ter Aar geweest! Daar hebben ze ook weer een uitgebreide Kerstshow neergezet! Ook het kersthuisjes assortiment is flink uitgebreid ten opzichte van vorig jaar! Vooral de Halloween spooky town collectie vind ik leuk! Ook volgens mij nieuw dit jaar volgens zijn de Luville Sint en Piet collectie! Althans deze waren mij tot dusver nog niet opgevallen!
Bekijk bijlage 1814832Bekijk bijlage 1814833Bekijk bijlage 1814834
Ik heb niets met een kerstdorp of kerst, maar ben gek van sinterklaas. Deze zijn wel goed bedacht voor de commercie.

Deze week heb ik via Marktplaats 6 vuurwerk displays gekocht van Lemax.
Ik heb ze gisteren even getest en schoongemaakt, zat her en der sneeuwpoeder op.
Rondom Sinterklaas een plekje ervoor zoeken.

Lang gekoesterde wens in vervulling gegaan.
Misschien komt er de fireworks seller van Luville er ooit nog eens.
Is trouwens een gewild artikel, wordt regelmatig gezocht op Marktplaats.

Back
Bovenaan