Fan
VWC lid
Heb je misschien de link van de ratelbandjes?![]()

Poppenhuis Miniatuur Nieuwjaar Voetzoeker Spelen Poppenhuis Home Decor Accessoires Speelgoed Fantasiespel Speelgoed - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb je misschien de link van de ratelbandjes?![]()
Jaloers makend knap, leuk om weer mee te kunnen kijken naar de opbouw!Update 3 bouw kerstdorp
De bergen zijn klaar. Details zijn aangebracht. Was toch wel meer werk dan ik had gedacht. Nu begint het mooiere werk. Bergen een kleurtje geven en groen aanbrengen.Bekijk bijlage 1814490
‘Meer werk dan gedacht’…Update 3 bouw kerstdorp
De bergen zijn klaar. Details zijn aangebracht. Was toch wel meer werk dan ik had gedacht. Nu begint het mooiere werk. Bergen een kleurtje geven en groen aanbrengen.Bekijk bijlage 1814490
Hoeveel tijd heb je er tot dusver ingestoken tot je hier was?Update 3 bouw kerstdorp
Ik heb het niet exact bijgehouden, maar zal rond de 45 uur liggen. Ik neem elk jaar een weekje vrij om het grove werk te doen.Hoeveel tijd heb je er tot dusver ingestoken tot je hier was?
Dat heb ik 1x gedaan, nooit weer. Te druk voor mijAls je dit echt leuk vindt om te zien adviseer ik je om naar de intratuin in Duiven te gaan. Echt prachtig!