Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update 13 bouw kerstdorp

De steiger staat, de ondergrond van de vijver geschilderd en de plantjes staan op hun plek. Ook ben ik begonnen met het gieten van de epoxyhars.

Ik had al zo'n vermoeden dat ik meer epoxy nodig zou hebben dan ik had gekocht, maar toen vond ik ook nog een lek in de vijver. Een deel van de hars was dus al weggelopen voordat ik het lek doorhad en kon dichten ☹️🙈

IMG_0672.jpeg

Ik heb me ook geprobeerd van die shel kistjes te maken...maar het is best lastig om ze goed strak te knippen op maat en tevens goed te lijmen.. heb jij tips?
Gebruik een hobbymes en een lijmpistool, bv zoals hieronder. Die stanleymes die jij gebruikt, daar is het mesje binnen de kortste keer stomp.

Bijlagen

• IMG_0675.jpeg
    IMG_0675.jpeg
    154,4 KB · Weergaven: 4
  • IMG_0676.jpeg
    IMG_0676.jpeg
    178,3 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Wat een geweldig topic om te volgen ! Ik heb zelf 2 linkerhanden als het op dit soort dingen aankomt, maar het is super om te zien welke mooie creaties er gemaakt worden. Ga zo door ... :applause:

In mijn ervaring zijn bij heel veel items de goedkopere tuincentra voor de volle mep alsnog goedkoper of dezelfde prijs dan de producten bij whispel village met 30 %korting.
Wel een heel mooi assortiment.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan