Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er inderdaad prachtig uit. Las dat het volgende week weer de andere kant op gaat met zelfs temperaturen met dubbele cijfers, vreselijk zeg.

Dat ziet er inderdaad prachtig uit. Las dat het volgende week weer de andere kant op gaat met zelfs temperaturen met dubbele cijfers, vreselijk zeg.

Helaas wel ja. Maar als we daarna de garantie zouden hebben voor een koude, droge week zonder mist en max Bf2 zou ik het er graag voor over hebben!

Helaas wel ja. Maar als we daarna de garantie zouden hebben voor een koude, droge week zonder mist en max Bf2 zou ik het er graag voor over hebben!

Ooh dat zeer zeker, dan mag het zelfs nog wel 20 worden nu:wink: Je kunt er helemaal niets aan veranderen, maar het weer is altijd wel een beste factor voor mij qua sfeer.

Ik had begin december 2 dagen waarbij ik langs bevroren gras en waterpoeltjes aan het fietsen was maar sneeuw heb ik helemaal niet gezien. Het was deze nacht al weer een stukkie warmer dan begin deze week dus ik kan daar voor nu wel naar fluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan