Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou inderdaad :sad:

Dan maar even genieten van plaatjes van afgelopen december.

Schaatsen in het Bargerveen:
2260B8A8-7AC8-440D-86FA-DC53E1168975.jpg

FA933902-59F8-492C-AA1B-81A927F7E7B5.jpg

90215E70-F4E0-4DAF-BE3A-587CFF7279EE.jpg

Eddy.

Mag van mij zeker nog even goed winter worden hoor. Hopelijk hebben de weermannen hier ook wat update's voor.

Vandaag exact 26 jaar geleden was er de laatste Elfstedentocht. Op 4 januari 1997, werd deze verreden na een paar weken bittere kou.

Benieuwd of er ooit nog eentje komt. :shy:

Mijn buurman had het er vanavond ookal over ja, volgende week kans op (natte)sneeuw. Het zal mij benieuwen

Als je nu naar buiten kijkt kan je je het toch echt niet voorstellen. Niks geen winter gevoel.

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik hoop ontzettend dat we deze winter nog eens op het natuurijs kunnen staan of een goede wandeling kunnen maken en genieten van een goed pak sneeuw.

W1.jpg

W2.jpg

W3.jpg

Laat het weer maar ff omslaan ja, wat een ontzettend triest weer is het de laatste dagen. Verschrikkelijk.

Zo zeg, het is sinds de jaarwisseling amper een dag droog geweest, wat een drama weer continu zeg. Laat het maar mooie een week of 2/3 goed gaan vriezen. En dan eind februari mag het van mij al langzaam iets warmer gaan worden.

Niet teveel hopen op natte drek sneeuw hoor maandag, het is allemaal kantje boort en waarschijnlijk net niet voor de meeste mensen.....zo iets van...op 50 meter hoogte zie je de sneeuw vallen maar aan de grond regent het gewoon bij 1 of 2 graden..... maar je weet maar nooit...:)

Een beetje normale sneeuw mag wel hoor. Maar als ik David z'n voorspelling zo lees wordt ons dat niet gegund.

Het weer valt inderdaad vies tegen. Zojuist weer even de foto's van voorgaande jaren bekeken en ik blijf hoop houden dat er deze winter toch nog even sprake is van een goed pak sneeuw of natuurijs. Warme choco met slagroom erbij, misschien vind ik nog wel wat kerstkoekjes in de kast en de (winter)sfeer zit er direct weert goed in.

EE1.jpg

EE2.jpg

EE3.jpg

Vanochtend was het iig goed koud, maar begreep dat dat ook snel weer voorbij is jammer genoeg.

Vandaag exact 60 jaar geleden was "de hel" van 1963. Zwaarste tocht der tochten die er ooit is geweest. Slechts 1% van de deelnemers bereikten de finish.

Prachtig om te zien.

Een mooie goede winter zou fijn zijn (ondanks dat de kachel dan weer flink aan moet).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan