Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het zien van al die beelden hier kan ik ook echt niet meer wachten op die donkere dagen met veel sneeuw. Het wordt weer eens tijd voor een goede winter.

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
Wat blijft zo'n timelapse toch gaaf om te zien. Iedere keer als er dan een auto door een gesloten sneeuwdek rijdt, krijg ik wel de kriebels. Niet doen! :bonk:

Het wordt tijd voor een goede winter met veel sneeuw, hopelijk vóór de kerst al zodat de sfeer lekker wordt verhoogd.

Laat de herfst maar snel beginnen met de mooie kleurtjes. Deze gisteren kunnen maken, meeste bomen 'helaas' nog groen...

LRM_EXPORT_20190929_000343_wm.jpg

Mist en nachtvorst, dat klinkt heerlijk sfeervol.
Mag hopen dat dat uitmondt in een mooie winter, zodat er op oud en nieuw ook een beetje sneeuw ligt.

Zaterdag weer de eerste ronde in de strooiwagen rijden, laat maar komen die koude nachten!

Het jaar dat ik voor jullie een lading sneeuw mee terugnam uit Oostenrijk. :cool:

u54q1i60o1qme.jpg

Edit: Lang leve dat automatisch draaien van die afbeeldingen steeds.. :no:

Heerlijke foto's weer, waarvoor dank. Het is tijd voor een dik pak sneeuw dit jaar!

@Ruben: waarom nu al de eerste ronde als ik vragen mag? Is dat niet wat vroeg met +10 graden?:p

Gewoon foto's horizontaal schieten met je smartphone. Liggend dus.

Ja, tegenwoordig doe ik dat ook altijd wel. Echter is die foto al weer wat jaren oud, dus toen lette ik daar totaal niet op. :p
En nu een tegenprestatie voor het 'vervuilen' van dit topic met berichten zonder foto... :D

plmku8y7q.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan