Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt:
Oh wat krijg ik de kriebels van die mooie winter foto's. Vandaag voelt het al een stuk kouder en dan kan ik meteen niet meer wachten op winterweer, liever vandaag dan morgen.

Wat een foto's, super. Het was vanmorgen serieus koud, vannacht wordt het ook aardig koel! Dit doet mijn gedachten gelijk gaan naar een winter met veel sneeuw.. Heerlijk!

Wat een foto's, super. Het was vanmorgen serieus koud, vannacht wordt het ook aardig koel! Dit doet mijn gedachten gelijk gaan naar een winter met veel sneeuw.. Heerlijk!

Inderdaad, de sfeer is zo totaal anders dan met die warmte. Hopelijk blijft het nu ook echt een stuk frisser en gaat de temperatuur verder naar beneden.

Kom.net binnen maar voelt nu al serieus koud aan. Magoed als t vorige week nog 28 graden is geweest voelt het al gauw koud aan :p

Vanmorgen was het voor het eerst sinds de zomer frisjes! Tijdens het werken waren ze de kerstverlichting al aan het ophangen in De Meern. Dus ook maar gelijk oliebollen gehaald. Toen ik thuis kwam stond de kachel aan. En nu is de grondtemperatuur hier 1 graden boven het vriespunt...

Het heeft even op zich laten wachten maar ik hoop dat het over een paar weken weer gaat doorzetten! :thumbup:

2010 inderdaad, wat een jaar. Alweer 8 jaar geleden, toen zat ik voor het eerst op de middelbare school meen ik. Wat was dat ploeteren zeg, de terugweg op de fiets!

Dat was wel een jaartje inderdaad, zeer veel sneeuw gehad toen. Kan me nog goed herinneren hoe iedereen elkaar allemaal hielp op de weg. Prachtige dagen.

Dat kan ik mij ook nog wel herinneren, sneeuw in december 2010, meen mij te heugen dat we toen sinterklaasavond met sneeuw gevierd hebben, wat een feest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan