Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inderdaad erg fijn en sfeervol. Ga zo door met posten zou ik zeggen. Rond deze tijd van het jaar begin ik het weer ook intressant te vinden. Kijk elke dag naar de 14daagse pluim of de lijntjes al naar beneden schieten.
Vandaag voor het eerst dit seizoen weer gaan schaatsen. Vooraf de schaatsen weer even laten slijpen, want heb eind februari/ begin maart dit jaar nog volop genoten van het natuurijs. Ondanks de herfstvakantie was het erg rustig en volop genoten. Blijft mooi en dan ook weer het besef dat de mooiste maand van het jaar steeds dichterbij komt.
In januari 2017 hadden we in delen van Nederland mist tijdens vrieskou. Gecombineerd met ook nog een beetje wind zorgde dat ervoor dat alles buiten mooi berijpt was:
Dat zelfde weer leverde ook deze leuke "ijssculpturen" op in onze regenton:
Vanochtend hier in de regio een aantal hagelbuien. Zo hier en daar waren de straten even 'wit' en zelfs halverwege de middag kwam ik nog wat restanten tegen. Op de scooter was het toch weer even fris. Beide een mooi teken dat de mooiste tijd van het jaar er weer aankomt!
Zeker heeft dat iets, sfeerverhogend, weet nog goed dat vorig jaar tijdens de demo in orthen het ineens serieus begon te sneeuwen. Moet zeggen dat ik het nu ook 'sneeuw koud' vind....