Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is echt zon plaat waar ik van droom. Rijdend in de auto, kerstmuziek op, lekker naar huis van een dag werken..
Ja op zich prachtig, ik zit voor mijn werk alleen op de weg en met een vrachtwagen is dit niet leuk. 1e week van januari dit jaar in de nacht gezeten met die ijzel.... bar en boos
Laat de koude dagen maar komen! De aankomende winter ga ik voor de gemeente Amsterdam zout strooien en sneeuw schuiven. Ondanks dat dit voor mijn bedrijf een minder drukke periode is zal het wel even wennen zijn om ook in de nachten door te moeten werken. Ach, zo komt er toch weer wat geld binnen!
Zie je vaak hoor in de branche waar je in zit, of je zit thuis of je doet wat en verdient wat![]()
Ach het is wel een periode waarin wij een beetje bij kunnen komen. Vanaf het vroege voorjaar tot en met late najaar 6 dagen in de week 12 tot 14 uur, daarnaast af en toe op zondag nog offertes en facturen... Het gaat niet altijd over rozen (soms wel...).
Zout strooien, daarna met geld strooien. Wel grappig, vroeger toen er nog geen geld was gebruikte ze onderander ook zout als betaalmiddel. Weer een grapje!![]()