Het grote Herfst en Winter topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat vind jij van de herfst en winter? Heb jij al wat mooie winterse plaatjes geschoten.. deel ze hier met ons!

Laatst bewerkt:
ozibvb.jpg

Laatst bewerkt:
ik ben klaar voor de herfst en de winter....die warme periode vanaf eind april al ben ik nu wel helemaal beu.....komt maar op met dat baggerweer:bonk:

Heb zoveel foto's gemaakt in de afgelopen jaren dat het voor mij voor nu onmogelijk is om de beste plaatjes te tonen die ik ooit heb gemaakt. Dus ik houd het dit keer even makkelijk.

http://www.rfgfotografie.nl/wp-content/uploads/2017/09/Augustus-10.jpg
Augustus-10.jpg
Augustus-11.jpg

Oke officieel zijn deze foto's van augustus. Maar voor mij staat mist voor regen/wind als het tegen zit en zonsopkomst/mist als het mee zit. Wacht nog op de oranje gekleurde blaadjes dit jaar. Meer beelden zal ik nog wel gaan delen.

Door die orkaantjes boven de oceaan word t hier erg nat en winderig...Alsk t goed begrepen heb?

Ja topic heet "HERFST" en winter topic... xD

Prachtige winterse taferelen Wesley. Vooral die eerste foto met dat bruggetje. Mocht dat dit jaar realiteit worden is NL meteen weer ontregeld.

@Herdervriend. Ook echt super mooie foto's. Geweldig hoe je die lichtstralen hebt weten vast te leggen.

Ik zelf kijk uit naar een koude winter met vooral erg veel vorst. Sneeuwval geeft ook een heerlijk wintergevoel maar ik vind het eigenlijk nog mooier om op natuurijs te schaatsen. Spannend om te kijken of het al kan en helemaal genieten als je de eerste meters maakt op natuurijs. Het geluid van het krakende ijs is onbeschrijfelijk. Kortom, ik heb er zin in!

Wat een prachtige foto's. Op de 1na laatste van Wesley kom ik weer helemaal van in de sferen. Is net een film. Kijk altijd uit naar de winter, het mag van mij sneeuwen met de kerst en na oud en nieuw, daar tussen in niet. Te link met het vuurwerk halen.

Hoop zelf op een temperatuur van -1 tot -5, beetje mist erbij, heerlijk. Behalve met oud en nieuw zelf, dan graag zonder mist :D

Prachtige platen inderdaad, erg sfeer verhogend. Kom allemaal maar op met die foto's.

Heb dit jaar een begin gemaakt met mn tropen tuin. Staan al een hoop palmen en bananen in. Ik hoop dus dat het nooit meer zal vriezen/sneeuwen. Al kan ik persoonlijk natuurlijk wel genieten van een mooie winterse dag. Mn tuin zal er in dat geval minder aantrekkelijk uit zien met diverse hokjes en verwarmingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan