Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat vind jij van de herfst en winter? Heb jij al wat mooie winterse plaatjes geschoten.. deel ze hier met ons!

Kan mij niet snel genoeg beginnen, en niet alleen voor het sfeertje, maar vind zomer helemaal niks. Verschrikkelijk die warme temperaturen!

Kan mij niet snel genoeg beginnen, en niet alleen voor het sfeertje, maar vind zomer helemaal niks. Verschrikkelijk die warme temperaturen!

Inderdaad, verschrikkelijk dit weer. Ik kijk echt uit naar lagere temperaturen, wat gure herfstdagen maar ook die heerlijke winterdagen met een zonnetje en temperatuur onder 't vriespunt.

Om wat af te koelen van deze temperaturen:

20210207_174755.jpg

Hier net zo, vind die warmte en alle bijkomende ellende echt vreselijk, heb er niets mee. Mag van mij dan ook per direct een stuk koeler worden en kan helemaal niet wachten dat we weer rond het vriespunt zitten, heeft zoveel meer sfeer allemaal.

Heerlijk filmpje Dennie, bedankt. Zo horen die winterdagen er voor mij uit te zien, laagje sneeuw en ijs, maar vooral die strak blauwe lucht met het zonnetje, prachtig.

Volgende week lijken we echt ander weer te krijgen, ik kan er niet op wachten. Zo klaar met de warmte.Maar las dat het nachts zelfs een keer 5 graden kon worden:angel:

Ja laat het alsjeblieft komen. Dat kan wel eens de eerste vorst aan de grond zijn dan. Wat een verschil met nu.

Winter en herst is leuk en mooi maar het duurt mij veel te lang, zeker dit jaar, oneindig regen en lage temperaturen, leek geen eind aan te komen.
3 maandjes herfst en winter zou genoeg zijn. Januari en februari en deel maart zijn echt nare saaie maanden. Vroeger kon mij het niet snel genoeg koud worden maar met die halve zachte winters tegenwoordig denk ik daar anders over, ik zit liever buiten in de zon met warmte.

Moet er niet aan denken man vorst begin september haha ;-)

Met de start van het voetbalseizoen begin ik ook weer zin te krijgen in de koude dagen.
Echter geniet ik ook nog volle bak van het lekkere zonnetje.
Ik neem het voor nu zoals het komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan