Het grote Fallas 2010 topic

Krijg inderdaad het idee dat de meeste mensen die dit jaar voor het eerst gaan alleen maar gaan omdat ze willen stoken daar.
Enthousiasme is dat :)
Voor de vaste Fallas-gangers is het allemaal misschien de normaalste zaak van de wereld, maar voor nieuwkomers die al die geweldige verhalen horen en foto's/filmpjes zien is het dermate indrukwekkend dat ze graag vooraf zoveel mogelijk willen weten. Denk ik :wink:

Ik ga in maart als het goed is voor 't 3e jaar heen. Alleen ik weet nu 100% zeker dat ik niet naar de crema ga op t plein. Vorig jaar ben ik daar bijna dood gedrukt en ruzie met iedereen om me heen :p als ik de 19e nog in valencia ben, blijf ik mooi uit de drukte..

Ik ga in maart als het goed is voor 't 3e jaar heen. Alleen ik weet nu 100% zeker dat ik niet naar de crema ga op t plein. Vorig jaar ben ik daar bijna dood gedrukt en ruzie met iedereen om me heen :p als ik de 19e nog in valencia ben, blijf ik mooi uit de drukte..

daar hadden wij niet zo'n last van! Wij stonden er wel ver af.. maar waren ook weer snel weg om de crema bij het app mee te maken.. :D

daar hadden wij niet zo'n last van! Wij stonden er wel ver af.. maar waren ook weer snel weg om de crema bij het app mee te maken.. :D

Wij waren bij crema's in sueca aanwezig omdat daar de grootste poppen stonden (op het plein na dan)
Maar vlak voordat het begon gingen ze er hekken omheen zetten op een behoorlijke afstand van de pop. Daardoor konden we het een stuk minder goed zien en voelen... erg jammer.

Dit jaar gaan we daarom denk ik toch weer de crema op het plein bekijken.
Met een beetje geluk zie je daarna nog een aantal crema's in de wijken

Ik heb de avond van de crema echt uren samen met wat freaks bij het plein gestaan, nergens last van gehad en wat een show gaf ricasa toch weer!

Kan me ook niet herinneren dat het zooo druk was.
Ja, het was vol, maar wel zonder geduw enzo. Ging prima daar vooraan.

en wat een show gaf ricasa toch weer!
absoluut!! meesterlijk!

Als je bij de Burger king links van het stadhuis staat heb je alle ruimte, punt is, iedereen wil zo dicht mogelijk bij die Falla staan voordat de fik er in gaat, dus hoe dichter bij het beeld hoe drukker het word.

Vooral na de crema is het echt een totale chaos om dat beeld, geen doorkomen meer aan.

fallas-2010-Valencia.gif

Via de volgende link kan je het programma volgen:

http://www.startecnia.com/agenda/Agenda_Fallas_2010.htm

Ah leuk!
Alleen staat er nog niet bij wie de shows schieten.
Dit wordt toch ook 1 deze dagen bekend gemaakt?

Ben echt heeeeel schiewnierig naar die lijn omhoog...

Wie: Manuel (MjB) en Martijn (smartie)
Wanneer: 13 t/m 20 maart
Waar: Purple Nest
Hoe: TuiFly/Air Berlin vanaf Koln-Bonn

:bye:

Ik heb een hotel 15 km vanaf het plein.
Hoe kan ik het beste er naartoe?
taxi? hoe duur is dat ongeveer dan?
rijden er bussen?
Misschien een scootertje?

Wie kan mij antwoord geven?

Gr

Metro is goed te doen altijd (als ie in de buurt zit), taxi vind ik ook niet bijzonder duur daar, bussen heb ik eigenlijk geen idee van hoe of wat. :p

Ik heb een hotel 15 km vanaf het plein.
Hoe kan ik het beste er naartoe?
taxi? hoe duur is dat ongeveer dan?
rijden er bussen?
Misschien een scootertje?

Wie kan mij antwoord geven?

Gr

Taxi is een goede optie, althans dat doen wij altijd als we ergens snel heen moeten, prijzen van de taxi liggen ongeveer op 1 euro per gereden kilometer.

Metro kan ook inderdaad, ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar vele doen het.

Let wel echt op zakkenrollers in de metro, je zou niet de eerste, en helaas ook niet de laatste, zijn die gerolt word daar.

Back
Bovenaan