Het grote Fallas 2010 topic

Verslag Falles The Cigarman. 13/03/10

Verslag Falles The Cigarman. 13/03/10

Gelukkig staat er een ouwe gare computer in het hotel.
Dus ik kan een reisversalg maken.

Vanochtend ging 4.15 uur de wekker.
Ik had amper geslapen, dus gaar was ik al.
Richting Schiphol gereden en me ouders hebben me daar afgezet.
Samen met me zus de bagage gedropt en daar kwam ik al een paar bekenden tegen.

8.30 uur gingen we boarden en 8.50 zat iedereen in het vliegtuig dus we gingen richting Valencia.
Kwartier te vroeg geland op het vliegveld van Valencia, de douane deed niet eens de moeite om onze paspoorten te controleren, dus snel richting hotel met de metro.

Hotel is perefect, er hangen zelfs badjassen in de badkamer en ook pantoffefs.

Rond 13.45 uur naar de Mascleta, oeps druk druk.
Gelukkig toch wat kunnen zien, heerlijk weer hoor.
Het dreunde lekker door in me buikje.

Na de mascleta wat gedronken en even een paar uurtjes bijgepit in het hotel.

Me zus ging schoenen kopen, dus ik ben even naar een kiosk gelopen, waar ze vuurwerk verkochten.
Twee paraschutes single shots en een grote paraschute single shots en een doosje treuno nr 3 gekocht.

Net ben ik naar buiten geweest om met sigaar te roken en even 3 treuno's en een parschute getest.
Heerlijk weer hoor.

Ik ga nu naar me kamer, ff douchen en dan naar me bedje.
Ik ben redelijk gaar, dus even wat uurtjes bijslapen.

Groetjes Gerco en me zus.

Het is weer zover!! Tot over een weekie en als we toch Internet hebben, dan houden we jullie op de hoogte natuurlijk. :wink:

:bye:

Ik ga nog lekker biertje drinken en wat Fallas films kijken, en dan lekker slapen. morgen vroeg naar schiphol. Veel plezier iedereen.

Aan alle Fallas-gangers: heel veel plezier daar in Valencia.
Hoop wat wij na afloop volop mogen meegenieten van jullie ervaringen daar.

Een spectaculaire mascletà van Europlà zojuist.
De op een ritme getimede knallen in het begin waren super, in het middenstuk waren enkel zware dreunen te horen en de finale...groots en oorverdovend!

Om met de woorden van Julio Tormo te spreken: "Magnífic" :applause:

:shocked::bonk: Wat een super mascleta schiet Europla daar zeg!! Echt niet normaal wat een ritmes, zware dreunen en de finale lijkt mij echt oorverdovend hard! Ben benieuwd of dit word overtroffen door Ricasa oid.
:bye:

Damnnnn man haha. Te ziek voor woorden. Dat hele plein ff in de rook blazen. Geniaal genieten is dat. *Kippenvel achter de pc

Back
Bovenaan