Het grote Fallas 2010 topic

Mooie header weer Mike.
Ben benieuwd naar de filmpjes, maar jou kennende zal dat wel goed zitten.
Wordt voor mij dus de eerste keer, maar heb er ontzettend veel zin in.
Nog even wachten, maar dat zal wel beloond worden.

Wie: Ik, broertje en vriend
Wanneer: 13 t/m 20 maart
Waar: Appartement aan Plaza Andujar (vlakbij calle de sueca)
Hoe: Ryanair vanaf Charleroi (Brussel)

omg! We hebben er zin in zeg.. ff de heenreis aan et plannen aangezien onze vlucht facking vroeg gaat naar valencia.. Denk maar een hotelletje regelen bij Charleroi in de buurt!

Wie: Ik en het vrouwtje
Wanneer: 16 t/m 21 maart
Hoe:Transavia Schiphol
Waar:Een hotel aan het Plaza del Ayuntamient.Met balkon:bonk:
Hoop degene die ook gaan een handje te geven daar.Ik ken namelijk niet iedereen achter zijn gebruikersnaam.

dat zou eind februari zijn idd...
op de site van ayuntamiento de castellon staat nog niks

duurt lang!

We zullen je ongetwijfeld wel zien toch Corné? Gezellig, even bijkletsen en genieten van Fallas! :D

Man, nog 2 weken en dan is het alweer zover, heerlijk hoor! Maandag ook zeker even via de PC de eerste mascletà meemaken, kijk er al helemaal naar uit!

Deze week ook weer de shirts besteld voor Fallas 2010 hehe, altijd een succes die shirts, krijgen ook altijd leuke reacties van de Valencianen dus ook dit jaar weer een shirt én eentje voor onze concierge. :p

Mis ondanks dat ik nog nooit in Valencia ben geweest de laaste roffel met zware knallen... Volgens mij omdat ze nog maar tot 2 '' mogen schieten, toch een leuk filmpje:)

Mis ondanks dat ik nog nooit in Valencia ben geweest de laaste roffel met zware knallen... Volgens mij omdat ze nog maar tot 2 '' mogen schieten, toch een leuk filmpje:)

TVVI liep te *****n tijdens de mascleta, de helft staat er niet op, en ook het geluid is ruk.

Toch ben ik er een beetje huiverig voor, ik denk dat ik de 3 inchers wel zal missen...

Denk dat het opzich wel meevalt, die 2 inchers gaan een stuk lager dan 3''

En ze hebben nu ook de mogelijkheid om er meer op het plein te zetten, maar misschien dat je het inderdaad kwa druk wel voelt, we zullen zien.

Back
Bovenaan