Het grote Day After foto topic!

Kak! Vind het afvoeren richting de stort altijd een triest moment, helemaal als je er dan achterkomt dat je helemaal niet een compleet karton at once maar “slechts” 5 stuks ‘23 Ultimate Chry heb geschoten…😔😔

Bijlagen

• IMG_3389.jpeg
    IMG_3389.jpeg
    2,6 MB · Weergaven: 35
  • IMG_3390.jpeg
    IMG_3390.jpeg
    3 MB · Weergaven: 37
Kak! Vind het afvoeren richting de stort altijd een triest moment, helemaal als je er dan achterkomt dat je helemaal niet een compleet karton at once maar “slechts” 5 stuks ‘23 Ultimate Chry heb geschoten…😔😔

Oei dat is zonde.. kan me voorstellen dat je het verschil tussen 5 of 6 niet ziet in de lucht! Maar had je de folie er afgehaald van tevoren? Anders had je het meteen gezien achteraf.

Btw geluk dat je je afval niet verbrand hebt in een ton oid.

Oei dat is zonde.. kan me voorstellen dat je het verschil tussen 5 of 6 niet ziet in de lucht! Maar had je de folie er afgehaald van tevoren? Anders had je het meteen gezien achteraf.

Btw geluk dat je je afval niet verbrand hebt in een ton oid.
Helemaal gelijk in, had het folie eraf gehaald. Doe ik eigenlijk altijd om te kijken of er niets ingedeukt is. Heeft me nu een cake gekost.

Heerlijk al die foto's, heeft zoveel charme al die stapels of al die vierkante meters aan tubes.

Vanmorgen met sneeuw toch even anders, ook leuk nog. Morgen alles naar de stort brengen.

PXL_20260102_073156885.jpg

PXL_20260102_073212416.jpg

Back
Bovenaan