Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een deel van de collectie, kan gelijk een papier handel starten.
Ik heb geen idee of de gemeente bij ons het ophaalt maar zet het al 20jaar gewoon langs de weg en binnen 2 weken is het altijd weg![]()
Volgens mij ben ik hier zojuist langs geredenVlakbij de AH toevallig?
Hier vliegt alles altijd in de fik, blussen jullie de handel?
Ik ben benieuwd naar hoeveel mm die buisjes zijnBen eigenlijk wel benieuwd naar de burpst van die 24 shots Hertogh Jan compounds![]()
Dat vraag ik mij bij het zien van dergelijke muren aan afgeschoten bakken toch ook wel af. Bij mij gaan ze altijd spontaan in zelfopruimingsmodus en dan blijft er slechts wat as van over.Hier vliegt alles altijd in de fik, blussen jullie de handel?
Kak! Vind het afvoeren richting de stort altijd een triest moment, helemaal als je er dan achterkomt dat je helemaal niet een compleet karton at once maar “slechts” 5 stuks ‘23 Ultimate Chry heb geschoten…![]()
Helemaal gelijk in, had het folie eraf gehaald. Doe ik eigenlijk altijd om te kijken of er niets ingedeukt is. Heeft me nu een cake gekost.Oei dat is zonde.. kan me voorstellen dat je het verschil tussen 5 of 6 niet ziet in de lucht! Maar had je de folie er afgehaald van tevoren? Anders had je het meteen gezien achteraf.
Btw geluk dat je je afval niet verbrand hebt in een ton oid.