Het 'grote boeketten' topic (cakes/compounds)

Leuk om mijn straatfilm in de openingstijden post te zien :D.

Escape from hell heeft grootste boeketten, alle cakes zijn goed.

Leun topic dit zeg. Ben het helemaal eens met de al genoemde suggesties. Welke ik me nog kan herinneren is de Rambam. Maar welke versie weet ik helaas niet meer.

Redneck Revolt is ook top, vaak voor rond de 15/20 euro te vinden:

Let ook even op de hangtime van de gouden boeketten.

Ik kwam net nog bij toeval de Code Red tegen van Wolff. Je hebt ook een Code Red van Volt! maar dat is een andere cake.

Het is een 122 shots compound die bestaat uit 4 cakes (2x I shape, 2x waaier).

Het waaier effect is beter te zien op de productvideo, op de video hierboven hadden ze hem niet goed neergezet.

Heeft iemand ervaring met deze Code Red? :blink:

Ik wil hier toch ook een paar suggesties doen:

- Snowstorm 1.0
- Construction en dan met name het stukje voor de laatste salvo's
- Golden Illusion van vuurwerkmania
- de oude colorfull city van pangu (nieuwe weet ik nog niet)
- Green flashing (evo)
- Dragonbox 3 (laatste salvo's)

Komt veel moois voorbij, enkele toevoegingen welke absoluut erg grote boeketten hebben:

- Stars over Vienna - Wolff
- Der Hammer - Vuurwerktotaal
- 16-2 - Heron
- Snowstorm 80/100- Evolution
- Yellow River - Pangu
- Venom Box - Vuurwerkmania
- Feuerblitz - Zena

Goede suggesties. Nadeel alleen, het ene jaar is het andere niet. Heb wel eens een cake /box gekocht op basis van ervaringen grote boeketten. Bleek het toch tegen te vallen.

Sowieso hopen dat je niet een item vers vd boot hebt, die zijn vaker nog nat en dus kleinere effectspreiding.

Laatst bewerkt:
Leuk topic, bedankt voor het aanmaken.
Boeketgroote is bij mij behoorlijk bepalend voor aanschaf in combi van hangtijd en mooie ronding.

Zelf best onder de indruk van:

- Monster ride
- Yellow river
- Willow Mayhem
- 1.2 inch total event box

Uiteraard zijn er zoals hier eerder benoemd meer toppers, met mijn rijtje persoonlijke ervaring.

Goede suggesties. Nadeel alleen, het ene jaar is het andere niet. Heb wel eens een cake /box gekocht op basis van ervaringen geote boeketten. Bleek het toch tegen te vallen.

Sowieso hopen dat je niet een item vers vd boot hebt, die zijn vaker nog na en dus kleinere effectspreiding.

Wat je zegt, zo kwam ik deze video tegen van Escape from Hell (zie bijvoorbeeld 0:28 sec)

Van deze box hebben 9 van de 10 straatfilmpjes mega boeketten en op dit filmpje zijn ze echt mini.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan