Het grote bedank topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het einde van het jaar is in zicht. We hebben met zijn allen weer toegeleefd naar deze dagen en hebben daar met zijn allen aan bijgedragen om er een fantastisch jaar van te maken. Wat is er dit jaar weer ontzettend veel gepost, meer dan ooit! Ook zijn er weer veel leden die ons allemaal hebben voorzien van geweldige films en foto's van zowel oud en nieuw als festivals/shows.

Ook willen wij alle importeurs en winkeliers bedanken die hier weer voor geweldige winacties, prijsvragen en winkelacties hebben gezorgd. Want wat hebben we weer veel vuurwerk weg mogen geven. Ook van de diverse winkelacties is weer zeer veel gebruik gemaakt en heeft door het hele jaar heen voor genoeg vermaak gezorgd.

Wij willen hier namens de gehele crew iedereen voor bedanken, want zonder jullie is er geen forum. Laten we genieten van de komende dagen die we met veel spanning tegemoet gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook bedankt naar de moderators die het waar maken voor de freaks om elke dag hier op het forum te zitten gluren.
Jullie inzet wordt gewardeerd :thumbsup:[SUP][/SUP]

Inderdaad Moderators,fijn dat julie er zijn! Helemaal,nu de druk weer op de ketel staat. En het kookpunt,soms lijkt berijkt. En ook al ben ik minder aanwezig,ik geniet nog steeds van de chat. Dus iedereen daar,en niet daar,pyro love!

Yess fijn dat dit er is gekomen! Echt enorm gaaf wat er allemaal mogelijk gemaakt word. Laten we de momenten met elkaar koesteren nu we nog mogen stoken!

Wat is het jaar snel voorbij gegaan bedankt allemaal voor alle mooie filmpjes,plaatjes en posts op het forum.

Bedankt voor alles! De mooie discussies, prachtige prijsvragen, overdosis informatie, de grappen, het samenzijn op demo's/freakavonden, de spanning van bepaalde topics (wat komt binnen/het weer) en vooral bedankt dat ik mijn ei kwijt kan m.b.t. een hobby die niet echt maatschappelijk gewaardeerd wordt door iedereen.

Het is toch ongelofelijk fijn om met een stel gelijkgestemde samen te kunnen zijn.

Bedankt aan een ieder die zich zonder enig commercieel belang heeft ingezet voor het behoud van onze mooie traditie!

Bumba wil God bedanken
voor de enorme verscheidenheid
aan zielen en meningen
aan smaken en kleuren
aan klanken en geuren
en Bumba dankt Hem dat we zo af-en-toe
onze ego's hier op dit forum vergeten
en ondanks die berg aan meningen van velen
elkaar juist herkennen in wat we delen

bumba-plaid-bumba-kat-150x110-cm.jpg

En de Crew bedankt voor het mogelijk maken voor al dit moois. Wens ik jullie meteen alvast fijne kerstdagen en een Spetterend uiteinde.:wink:

Bumba wil God bedanken
voor de enorme verscheidenheid
aan zielen en meningen
aan smaken en kleuren
aan klanken en geuren
en Bumba dankt Hem dat we zo af-en-toe
onze ego's hier op dit forum vergeten
en ondanks die berg aan meningen van velen
elkaar juist herkennen in wat we delen

Bekijk bijlage 50525

Bij deze nomineer ik Bumba voor:

Beste ‘nieuwkomer’

Beste forum bericht

En,

Liefste VWC forum lid...

Bedankt allemaal voor jullie posts, kennis, filmpjes en ervaringen. Na een aantal jaar geen vuurwerk heeft dit forum de kruidkoorts weer volledig aangewakkerd!

Bij het lezen van alle bedankjes krijg ik bijna alweer een naar gevoel, alsof het alweer voorbij is. Maar we zijn er bijna, en de sfeer zit er goed in bij iedereen. Het is weer even gezellig net als vroeger. Crewleden bedankt voor een gezellig seizoen, winkeliers en importeurs bedankt voor het mogelijk maken van de prijsvragen en geweldige acties. En forumleden bedankt voor de gezelligheid!

Jullie ook bedankt. Het blijft een genot om hier dagelijks rond te dwalen! Ik weet hoeveel werk het is om alles goed te onderhouden dus alle respect voor jullie!

Ik hoop dat we nog jaren mogen genieten van al het mooie vuurwerk en dit forum.

Fijne feestdagen allen!

In een woord BEDANKT de mannen van VWC voor jullie belangenloze inzet om dit forum nog mooier te maken dan het al is:handsup:

Alle importeurs en winkeliers bedankt voor de freakacties en prijsvragen! En alle moderators bedankt voor het mogelijk maken van het forum!

Thanks boys! Zeer waardevolle toevoeging aan mijn oudjaarbeleving dit forum.

En ook mijzelf bedankt voor de zeer waardevolle toevoegingen in posts aan dit forum uiteraard.

Ik wil nog even alle mensen bedanken die demo's bezoeken en filmpjes makem vd producten + reacties plaatsen op het forum. Heel fijn! Dus een speciale dank je wel voor jullie bijdrage!

Moderators en forumleden bedankt! Ik post helaas niet zo veel als dat sommigen dat doen, maar jullie hebben een schat aan informatie die door mij goed gebruikt wordt en vele vragen en onduidelijkheden schelen.

Of het nou Fallas is of San Trifone of de eindeloze keuze in ons eigen land, ik bereik de best value for money + de mooiste momenten met jullie en mijn familie en vrienden zijn altijd weer verrast over mijn vuurwerk! Bedankt!!

:thumbsup:

Iedereen die bijdraagt aan dit prachtige vuurwerkforum, wil ik bedanken. Dankzij vwc weer een prachtige collectie kunnen samenstellen. De Sfeer zit er goed in de laatste dagen!

:handsup:

Iedereen bedankt: forumleden en crew! Thanks thanks thanks! Dat we blijven onze passie nog jaren met elkaar delen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan