Het grote anti vuurwerk-poll topic.

ALLEMAAL STEMMEN! HIER STAAN WE DIK ACHTER EN HET AANTAL STEMMEN LOOPT ZEER SNEL OP! DE ANTI'S ZIJN HIER BEZIG!

https://www.gelderlander.nl/home/di...kunnen-knallen-tijdens-oud-en-nieuw~ae896e88/

In de papieren editie van de Gelderlander van vandaag is niets te vinden over de poll van gisteren, die (nog steeds) gunstig uitvalt voor ons (zie ad.nl). Het is de tweede keer binnen korte tijd dat de Gelderlander een voor ons positief resultaat van een vuurwerkpoll simpelweg niet publiceert. In dit geval volgt er zelfs doodleuk een nieuwe poll.

Corrupte krant, met een verborgen agenda. Met onafhankelijke journalistiek heeft dit niets meer te maken.

Mailadres hoofdredacteur Peter Jansen: [email protected]

Mailadres adjunct-hoofdredacteur Joris Gerritsen: [email protected]

42 tegen 58, we lopen in, het zou mooi zijn als we met zn allen deze nog op 50/50 krijgen OF zelfs in ons voordeel.... kom op luitjes, klikken vanaf zoveel mogelijk devices die je hebt!

46 tegen 54 mensen, heb je nog niet gestemd, KLIKKEN, we kunnen hem nog winnen!!!

Deze poll deugt niet,vanmiddag waren er ongeveer 18400 stemmers en was het 46/54
en nu zijn er 19700 stemmers en nog 46/54,geloof best veel maar dit niet!
inmiddels 20870 en nog 46/54...en ook eindelijk een mail van de federatie om vooral te gaan stemmen op de poll(beetje aan de late kant naar mijn mening...)

Ja viel me ook al op. Zit soms echt wel een luchtje aan. Bij de een blijven de %-ten gelijk na duizenden stemmen. En bij de ander kan je zovaak stemmen als je wilt!

Vreemde vragenlijst. Kan niet invullen dat ik niet heb afgestoken maar dat normaal, en volgend jaar zeker, wel afsteek ...

Back
Bovenaan