Het grote anti vuurwerk-poll topic.

Als je kijkt bij de resultaten geeft ie aan dat de poll al gesloten is. Ik zie dat mijn stem ook niet meer mee geteld wordt. Lijkt er dus op dat ze hem op slot hebben gegooid ofzo.
Lijkt inderdaad al gesloten te zijn, uitslag kon beter maar een paar procent verschil zal niet bruikbaar zijn om een verbod te promoten.

Lijkt inderdaad al gesloten te zijn, uitslag kon beter maar een paar procent verschil zal niet bruikbaar zijn om een verbod te promoten.

Nee precies! Nou lees ik ook nog in de reacties van de poll dat er mee gesjoemeld zou zijn door een spambot ofzo.

Laten we er vooral voor zorgen dat alle andere polletjes in ons voordeel uitvallen ;)

Ik heb hem nog niet gehad …
Hou het effe in de gaten.

Edit: als je de mail niet hebt gehad, dan kan je hem dus niet invullen volgens mij ...

Als je al lid bent, komt het wel. Uitslag morgen, als dat over het 2e vuurwerkgedeelte is, 1e gedeelte is over coronabeleid

Tja, dit soort polls. Heb een keer of 10 gestemd, hier moeten we het niet van hebben denk ik ...

Het valt me op hoe vaak de 'Gelderlander' dit soort polls plaatst en hoe vaak we altijd achterstaan, iets klopt er hier iets niet.

Back
Bovenaan