Het grote anti vuurwerk-poll topic.

Ben bang dat het verspilde moeite is. Diegenen die bij ZeelandNet een account hebben, zijn vaak van die oude, zeeuwse zuurpruimen.

Ik heb gewoon even een gast account aangemaakt. Ik kon het niet laten om in de pen te klimmen en een stuk in te sturen. Wat een zeurpieten heb je toch in dit land. Allemaal kul redenen aandragen terwijl het je gewoon gaat om je poesje die een uurtje onder de bank met liggen.

We staan gelukkig wel voor. Meeste (openbare) polls laten gelukkig wel zien dat de meerderheid nog steeds tegen een verbod is.

Onderstaande maar even als reactie gepost:

Beste RTV Noord: deze stelling raakt kant noch wal. Ik had toch echt wat meer verwacht van een professioneel bedrijf. Dat waar Caren voor strijd is nobel. Het te vroeg afsteken moet natuurlijk stoppen, niet alleen voor de hondjes. Echter is het te vroeg afsteken al verboden, dus het enige, juiste antwoord op deze stelling is dus ook: laten zoals het is, want het enige wat je kunt veranderen is het toestaan van eerder afsteken. Wat jullie nu doen is het laten lijken dat iedereen die "zielig voor de hondjes" stemt voor een verbod is, terwijl zelfs de initiatief neemster het vuurwerk op 31-12 gewoon prima vindt, want ook zij vindt dat traditie en iedereen die "laten zoals het is" stemt een hekel heeft aan honden ofzo. En kom nou niet aan met smoesjes dat het er niet zo staat, het is wel jullie intentie geweest. Pure sensatiezoekerij om jullie als media bedrijf even populair te maken. Stop nou gewoon eens met die onzin polls en stel jullke weer eens neutraal op, zoals het hoort. Niemand heeft baat bij dit soort polls en zet alleen 2 groepen tegen elkaar op, terwijl, als het goed is, beide stemmers het logisch vindt dat je gewoon hoort te wachten tot 31-12.

Back
Bovenaan