Het gevoel van altijd te weinig hebben

Ik had iets te veel, en dat zeg ik niet snel..

Van het weekend nog maar even wat fonteintjes afsteken, en de rest bewaren voor volgend jaar. 1 voordeel ik kan alvast beginnen met het maken van kleine projectjes :D

Het gaat niet bij mij niet om te weinig maar altijd mis je producten die je toch graag had willen hebben.
Ik trek de grens zo tussen de 1250 en 1500 en dan moet je erg goed puzzelen , ergens bizar maar wel mijn realiteit.
Hoeveelheid geen issue dus, de keuze tussen de producten is eerder een probleem.

Zoveel mogelijk gruwelijke producten vinden binnen dit buget daar volgt altijd een planning achteraan en die moet goed zijn.
En dat is een hele opgave inderdaad!!

Ik begon met een budget van 500 euro dit jaar. Vorig jaar had ik nml zo'n 1100 uitgegeven en toen had ik vuurwerk over.

Als eenmaal de freak acties komen en je mooie nieuwe producten ziet en je gaat focussen op wat je in je show wilt hebben rekt dat budget maar op, het is dan nooit genoeg.

Uiteindelijk 1500 euro uitgegeven. Als je dan een kamer vol vuurwerk ziet en beseft dat je dat geld ook had kunnen gebruiken om te sparen voor een koopwoning is dat wel even slikken.

Uiteindelijk nog 1 cakebox en iets van 10 cakes over. Weer te veel wat van te voren niet genoeg leek te zijn.

Net een koopwoning gekocht en had nog vw over van vorig jaar maar qua budget moest ik wel kijken wat ik nog kon uitgeven had uiteindelijk nog mooie collectie waaronder 4x de CT. Dit jaar maar weer s zien wat ik kan missen...

Wat ik nooit begrijp is dat mensen zeggen dat geld had ik ook hier of daar voor kunnen gebruiken?

Hier ook eigenlijk teveel. Als je box naar box staat weg te stoken anderhalf uur lang dan weet je nieteens meer hoe de eerste was. Wel dik genoten natuurlijk maar tijdens de verkoopdagen nog 3 boxen bijgekocht omdat je dan denkt te weinig te hebben maar achteraf toch wel iets teveel van het goede geweest.

Ik had eigenlijk het gevoel te veel te hebben! En dat had ik ook dus nog maar een dikke show van 10 minuten weggeschoten na 12 uur!

Back
Bovenaan