Het foute kersttruien topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De een vind het niks de ander vind het fantastisch. Er is zelfs een speciale 'Foute kersttruien dag' (dit jaar op 15 december) :kerst:
Maar vertel eens, heb jij ook zo'n foute kersttrui? En draag je deze ook of is die ooit gekocht maar nooit meer uit de kast gekomen?
Het liefst natuurlijk met foto zodat we allemaal mee kunnen genieten. :D

Koop elk jaar 2 nieuwe, maar wel altijd na de feestdagen als ze in de 'sale' zijn. Meestal heb je er in januari 2 voor 20 euro ofzo en ben je weer klaar voor a.s. kerstdagen!

Vorig jaar voor het eerst gedaan, maar dat is zeker goed bevallen en gaan we dit jaar dan ook zeker weer doen. Vind ze wel prijzig moet ik zegge. Betaalde afgelopen jaar 45 uit mn hoofd, best wat geld voor een trui die je 1a2 dagen aan hebt. Maar goed, vond het erg geslaagd en doen we dan ook dit jaar zeker weer.

Lekker bezig zeg. Hier binnenkort ook maar weer eens bestellen voordat er alweer veel zijn uitverkocht.

Nadeel is dat het vaak van die kriebelige stinkende dingen zijn, als jullie tips hebben voor een meer kwalitatieve trui...
Ook op het werk doen we minimaal 1 dag voor een foute kersttrui, helemaal goud.

Nadeel is dat het vaak van die kriebelige stinkende dingen zijn, als jullie tips hebben voor een meer kwalitatieve trui...
Ook op het werk doen we minimaal 1 dag voor een foute kersttrui, helemaal goud.

Tip is een tshirt eronder aan te doen :p . Snap je volkomen

Pikachu kerst trui is het duurste kersttrui wat ik heb gehaald maar durf de kwaliteit nog niet te zeggen

Is toch gek eigenlijk, beetje kwaliteit is al teveel gevraagd hehe.

Zo'n pak lijkt me ook eens leuk trouwens.

osui-0092_christmas_suit_nordic_noel_1_c54c3fmbgmzxle6f.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan