Het foute kersttruien topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er komen al heel wat 'pareltjes' voorbij :applause: Er zijn ook zo oneindig veel verschillende te vinden.

Ik heb er zelf nog nooit 1 gehad, maar vind het ieder jaar wel weer erg gaaf als ik er mensen in zie lopen. Elk jaar neem ik me voor om er zelf ook 1 te halen, maar op het moment dat ze te koop zijn haak ik tog weer af. Dit jaar maar weer proberen :bonk:

Ik haal of krijg er elk jaar wel 1. Kwaliteit van de truien is vaak erg slecht en gaan niet langer mee dan 1 kerst. Maar een kerst trui hoort er wel bij vind ik.

Ben trouwen benieuwd....heb mensen ook een trui ongeveer als deze?

462432.jpg

Is dat met een gevulde buik? Dan heb ik die in het zwart. Zat ook muziek in, maar dat snel eruit gehaald.

Als bmw liefhebber, heb deze “ foute “ kersttrui op de kop kunnen tikken:)

5E9FC3C7-EC20-4CFA-9B99-DE301BA2DA8C.jpg

Ik heb hier te weinig verstand van om deze foto om te draaien, dus mocht iemand mij in normale taal kunnen uitleggen hoe ik dit omdraai. Graag:p

Ik heb hier te weinig verstand van om deze foto om te draaien, dus mocht iemand mij in normale taal kunnen uitleggen hoe ik dit omdraai. Graag:p

Draaien in windows, of met een foto bewerkingsprogramma.
En dan een andere naam geven.
In geval van draaien in Windows, even het bestand kopiëren en dan een andere naam geven.
Dan moet het goed zijn.

Ein baum brennt...

Bijlagen

• Screenshot_20201101-075615_Chrome.jpg
    Screenshot_20201101-075615_Chrome.jpg
    163,3 KB · Weergaven: 0
Jammer dat ik veel thuis werk dit jaar. Op mijn werk hebben we de week voor kerst altijd een foute kersttruien week.

Deze zijn te koop bij de H&M, zag ik:

pgtol2.jpeg

b1u0z0js0w.jpeg

0x79cjs5cv.jpeg

btw, Dit jaar zullen we mogelijk ook wel een fout kerst-mondkapjes trend gaan zien, vermoed ik zomaar eens. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan