Het foute kersttruien topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De een vind het niks de ander vind het fantastisch. Er is zelfs een speciale 'Foute kersttruien dag' (dit jaar op 15 december) :kerst:
Maar vertel eens, heb jij ook zo'n foute kersttrui? En draag je deze ook of is die ooit gekocht maar nooit meer uit de kast gekomen?
Het liefst natuurlijk met foto zodat we allemaal mee kunnen genieten. :D

Die truien horen er bij natuurlijk. Koop elk jaar wel 2 nieuwe. Heb ze dan ook na 5 december regelmatig aan tijdens werk 😁. En tijdens de kerstdagen uiteraard ook!

Laatste jaren niet meer gedaan, maar eerder kocht ik ook elk jaar een nieuwe. Ik draag ze natuurlijk nog wel regelmatig in december.

Nu al een jaar of 3/4 een foute kerst trui aan. Elke jaar weer een nieuwe kopen, maar vind het ook wel prijzig voor een trui die je maar 1 dag per dag aan hebt. Maar zal ook dit jaar vast weer een nieuwe kopen.

125159_psv-kersttrui-panelen_1.jpg

😜😉Deze al een paar keer aangehad

Was vandaag even bij de Primark. Nou daar liggen er een hoop, echt mega veel keus. Was nu met die kleine van me, dus niet voor mezelf op pad, maar van de week even terug en een paar nieuwe halen voor dit seizoen :)

Ik heb er eentje gekocht van de Indy 500, maar die Amerikaanse maten zijn blijkbaar heel breed en heel kort, zit voor geen ene meter helaas.

1000111933.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan