Het bijhouden van al je vuurwerkorders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou alles bij in excel. Maak ik ondanks de afhaalbonnen, mooi overzichtelijk wat ik bij welke winkelier heb besteld. Daarnaast maak ik dan ook weer een lijst wat ik per importeur heb. Tot niet nodig, maar tog doe ik het al jaren om duidelijk te hebben wat ik van welke importeur heb.

Twee lijstjes in m'n aantekeningen. Een basisvariant met bestelde producten, de tweede is een uitgebreidere variant met prijs, mm, aantal shots en 'labels' als kleur, fluit, crackling, welk tijdsslot en of het in een projectje kan/gaat. Niet heel goed met Excel, maar dit werkt voor mij wel ok. Orders staan verzameld in een aparte map op de email en een backup op telefoon en laptop.

Ik hou alles in excel bij. Vind dat zelf de handigste en meest overzichtelijke manier. Zie hier ook een aantal mensen reageren dat ze een apart mapje heb in de mail, zelf niet bij stilgestaan maar zeker een handige, ga ik ook eens aanmaken.

Ik heb in mn Google drive een mapje gemaakt met daarin per winkel weer een mapje met de orders/afhaalbewijzen. Die documentjes staan ook weer gekoppeld aan m'n Google agenda zodat als ik het agenda item open vanuit daar ook direct het juiste document of documenten heb.

Sowieso houd ik alles bij in Excel, wat ik inkoop en uitgeef. Niet alleen vuurwerk, maar elke cent...
Maar qua vuurwerk houd ik het papierwerk ook apart op me computer/mail en in mappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan