Het bijhouden van al je vuurwerkorders

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, richting het einde van het jaar hebben we inmiddels meerdere bestellingen lopen. Maar hoe hou jij voor je zelf duidelijk wat je waar hebt besteld. Print je de bestelbonnen direct uit of maak je een aparte map aan waar je het allemaal in bewaard?

Ik heb een apart mapje in mijn email, en print ze dan rond kerst uit. Dat wordt op volgorde gelegd, en ook wordt er een planning bijgevoegd. Tot slot alles nog in een mapje doen.

ik heb een excelbestand waarin dat alles staat bij welke winkel het gehaald word. De kosten erbij. Dat werkt wel fijn. Heb ik gelijk ook een beeld van wat de schades zijn:D

Ik verwerk ook alles in Excel tot in detail. Zo houd ik overzicht en weet ik hoeveel lontjes ik heb. Fijn om te weten.

Ik heb samen met 2 vrienden een gedeeld excel bestandje waarin we alles bijhouden. Daarnaast in de mail een apart vuurwerk mapje.

Hier alleen de orders in de mail als favoriet instellen. 28 december uit printen en gaan.

Ik zet alles in Excel ; de bestellingen, de wishlist en notities van eigen ervaringen/filmpjes/demo's.
De orderbevestigingen zet ik in een apart mapje en die print ik ook al direct uit na het bestellen.

Bestellingen print ik uit en worden op volgorde van ophaaldag in een mapje gedaan. Begint al weer te kriebelen.:p

Bestellingen gaan in een aangemaakte map bij outlook en op mijn telefoon heb ik een lijst bij Samsung Notes waar ik alles noteer.

Dit jaar wederom een category “Bestellingen 2021” in mijn outlook aangemaakt waar ik alle orders in bewaar. Rond December print ik alles uit en gaat het netjes in een map

Bonnen apart in de mailbox en in Excel mooi overzicht met bestelde producten, ophaaltijden/afstand etc.

Alle documentatie die ik binnen krijg word opgeslagen op me computer en gaat in een ordner.
Verder verwerk ik elke prijslijst en bon/factuur in Excel tot op de minuscule details.

Wat besteld is op een onenote document en de mails markeer ik met vlaggen, wellicht maak ik ook nog een mapje...of print het alvast uit, maak een mapje met een vuurwerk print voorop oid

Ik hou ook alles in excel bij en ik ben er dan ook zo een die de details van de totale bestelling wil weten. Aantal shots, gemiddelde prijs, tube mm, etc.
Cakes zijn verdeeld in S-M-L. Helpt me ook om een beetje overzicht te houden en te kijken wat ik er graag nog bij wil hebben of waar ik al genoeg van heb.

Capture.PNG

Ik maak elke jaar een nieuwe e-mail map aan waar de orderbevestigingen naar toe worden geplaatst. 28 december print ik deze uit.

Daarnaast heb ik een excel bestand waar ik de producten op bij hou. Het is wel eens voorgekomen dat ik aan het eind van het jaar een mooie aanbieding voorbij zag komen en deze bijna wilde bestellen, om er via de excellijst erachter te komen dat ik deze in het begin van het jaar ook al had besteld :bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan