Het bijhouden van al je vuurwerkorders

Hier ook chaos. Ik had ergens een afhaaloverzicht gemaakt maar geen idee meer waar en ik durf nauwelijks meer te kijken omdat het zo veel is 🫣🤣

Ik doe het al jaren hetzelfde eigenlijk: alle orders stop ik per winkel in een e-mailmap, vervolgens print ik ze per winkel uit en doe ik ze per winkel in envelop.
Het is even printen, maar een structuur die werkt :blink:

Laatst bewerkt:
Ik doe alles met mn foon.

De emailbonnen gaan op de foon in een aparte folder. Voor het bijhouden van mn bestellingen, wishlist en schietlijst gebruik ik whatsapp.

Ik maak een groep aan, bv 'VUURWERK', en daar nog een nummer bij. Mn werknummer bv. Dan maak ik de groep aan en pleur ik dat 2e nummer eruit.

Nu heb je dus een soort kladblok waar je je text in kan zetten. Je kan die groep ook vergrendelen, dus soortement onzichtbaar maken. Handig als je een partner hebt die denkt dat ze de baas is.

Ik heb zo groepen voor vakanties, recepten etc etc...

51253.jpg

Hier wordt ook alles in een excel bestand bijgehouden. Lekker overzichtelijk;

- waar wat besteld is om de route te bepalen
- aantallen cakes, compounds en klein spul
- de schietvolgorde van de 2 geplande shows
- afsteekvolgorde onderverdeeld in overdags, 18u, tussendoor en na 00u.
- projectjes te schieten

Heerlijk om af en toe even door te kijken en vast te watertanden bij wat er allemaal geschoten gaat worden 🥲🥲

Zet alle winkels waar ik besteld in mijn notities als ik alles zou uitprinten heb ik wel een dik boekwerk vooral als je bij sommige winkels af en toe wat in de weekactie bestel dan tikke de lijstjes snel aan

Laatst bewerkt:
Mailtje als favoriet opslaan en klaar.
Precies, dat heb ik ook, alleen de vuurwerkorders zijn favoriete. En op 31 december als io alles binnen heb gooi ik alles van favoriet af zodat ik opnieuw kan beginnen in 2026. Maak trouwens wel een lijstje op notes per winkel zodat ik weet wat en hoeveel ik ergens moet ophalen

Precies, dat heb ik ook, alleen de vuurwerkorders zijn favoriete. En op 31 december als io alles binnen heb gooi ik alles van favoriet af zodat ik opnieuw kan beginnen in 2026. Maak trouwens wel een lijstje op notes per winkel zodat ik weet wat en hoeveel ik ergens moet ophalen

Ik maak alleen aan het eind van het jaar een lijstje met de volgorde en tijdstippen van winkels met de adressen erbij.

Back
Bovenaan