Het allerbeste vuurwerkpakket

jagert

VWC lid
Vuurwerkpakketten. Vaak is het weinig, maar ook hier moeten goede bij zitten. Welk pakket viel in de smaak?

Familie pakket altyd wel leuk voor met je jongere familie af te steken.

Pakketten van VC Vuurwerk voor de fonteinen.

Heavy 5 als je dat als pakket kan rekenen.

superknalpakket natuurlijk :handsup:

Ik vind die knalpakketten juist erg slecht!
Stel je pakt een pakket van 10 euro, dan krijg je ongeveer 100 kanonslagen, 50 mini kanonslagen, 50 grondbloemen, 36 babypijltjes, een 90sh matje en een 10sh babypijl doosje.

Maaar, als je los 1 pak kanonslagen (200st), 1 doosje mini kanonslagen (100st), een doos grondbloemen (50st), 1 pak babypijlen (144st), 1 90sh matje en een 25sh fluitbakje koop ben je ook ongeveer 10euro kwijt, en heb je veel meer.

Heavy serie is top net als buurtassortiment...

Maar je kunt beter zelf je pakket maken met losse cakes. Vaak heb je dan mooier spul voor hetzelfde geld of zelfs nog minder.

Heavy serie is top net als buurtassortiment...

Maar je kunt beter zelf je pakket maken met losse cakes. Vaak heb je dan mooier spul voor hetzelfde geld of zelfs nog minder.

Vind maar eens 3 redelijke potten die het kunnen opnemen tegen de Heavy 3 voor € 15,90 dan.... Om maar ff een klein voorbeeldje te geven. Er zijn zat pakketten die leuk zijn hoor, je moet alleen weten wat je koopt.

Ligt er natuurlijk ook aan wat je te besteden hebt. Maar vind zelf de Proffesional Firebase erg goed!

Had jij die vorig jaar tot je beschikking? Heb je daar foto's of beeldmateriaal van?

Oh ja, vorig jaar had ik de lido box 4, dit vind ik ook een aanrader

X05 (Xplosion) van Cafferata, de nieuwe Big Box pakketen (ook Cafferata) zijn ook heerlijk!

Had jij die vorig jaar tot je beschikking? Heb je daar foto's of beeldmateriaal van?

Oh ja, vorig jaar had ik de lido box 4, dit vind ik ook een aanrader

Had hem helaas vorig jaar niet tot mn beschikking, maar heb zelf beeldmateriaal gezien, en Bart Moons (Houtse Bazar) had hem vorig jaar zelf en die was helemaal lyrisch over dit pakket!

Professional fire base ! Teminste dat hoop ik want die heb ik besteld bij Orthen! iemand ervaring mee toevallig?

Had hem helaas vorig jaar niet tot mn beschikking, maar heb zelf beeldmateriaal gezien, en Bart Moons (Houtse Bazar) had hem vorig jaar zelf en die was helemaal lyrisch over dit pakket!

Op FPM post er ook een 5pyroman5 en die ondertekent met Bart.

Split personality?
:D

Back
Bovenaan