Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op FPM post er ook een 5pyroman5 en die ondertekent met Bart.
Split personality?
![]()
Ik lees dit nu pasIk vind die knalpakketten juist erg slecht!
Stel je pakt een pakket van 10 euro, dan krijg je ongeveer 100 kanonslagen, 50 mini kanonslagen, 50 grondbloemen, 36 babypijltjes, een 90sh matje en een 10sh babypijl doosje.
Maaar, als je los 1 pak kanonslagen (200st), 1 doosje mini kanonslagen (100st), een doos grondbloemen (50st), 1 pak babypijlen (144st), 1 90sh matje en een 25sh fluitbakje koop ben je ook ongeveer 10euro kwijt, en heb je veel meer.
En toch koop ik ieder jaar een pakket, vanaf dit jaar doe ik het nooit meer.
Helemaal mee eens. Cakeboxen zijn vaak het beste waar voor je geld. Zeker de gekooide versies. Maar ook de typische 4-6x 19 shots assortiment cakes zijn vaak een prima aankoop, de voorkeur geniet uiteraard de 475 gram versies, maar heb ook prima 285 grammers gehad (Terminator van Broekhoff, Buurtassortiment van Rubro, en ik heb vernomen dat ook het Fairytail Assortment van Evolution erg goed is).
Ik ben ook erg benieuwd hoe de Nederlandse markt eruit ziet qua producten in het 17/18 seizoen. Gezien er dan gekoppelde cakes waarschijnlijk verkocht mogen worden, verwacht ik dat we ook het typische 'verbundfeuerwerk' (show op een plaat) in Nederland gaan zien, die wellicht pakketten (of cakeboxen) gaan verdrijven.
Ter verduidelijking, dit soort dingen dus:
Foto 1
Foto 2
Waar ik wel benieuwd naar ben is of er ook daadwerkelijk zoon ruimte tussen de cakes moet zitten ?
Is dat niet het geval dan kan het allemaal een stuk compacter.
En ben ik er zeker een voorstander van.
Veel handiger om gewoon een voorgelonte CT buiten te kunnen zetten.
Zelf ben ik niet zo van de pakketen.
Komt jaarlijks wel een meterpakketje in de collectie voor maar daar houdt het dan ook weer bij op.
Voor een tientje een meter plezier voor in de vooravond is dan wel weer leuk.