Heroic Strike

Zeer leuk "potje"!
Leuke effecten en een oke burst. Zeker leuk voor in de vooravond, maar zou ook prima mee kunnen om 0000.

Straatfilm:

Ja, deze blijft gewoon goed en had hem afgelopen jaar niet, maar zet hem dit jaar weer op de lijst.

Geliefd effect dit jaar zie het bij een aardig aantal cakes terugkomen.

Klopt, heb het dit jaar zelfs al 2 keer gehoord dat ze het in een artikel gaan gebruiken en het niet eerder gezien hebben. Heb ze helaas moeten teleurstellen, deze is er al 2 seizoenen, maar dat neemt niet weg dat het een mooi effect is die we graag vaker zien!
Blijft gewoon een goede cake dit, effect, prijs, het klopt gewoon, moet erbij!

Je ziet dit effect inderdaad steeds vaker terugkomen. Ik heb dit potje twee jaar geleden gehad en was er positief door verrast. Prima cake.

Lekker potje dit hoor, goede boeketten en een redelijke burst, alleen zaten bij mij ipv de gekleurde tips een soort rode parels tussen, zal later proberen een filmpje te posten.

Ik denk dat ik een productie fout had.
Bij mij kwamen er alleen brocade uit met multicolor tips en geen golden willow er doorheen wat hem zo mooi maakt.
Ook hadden de eerste 2 schoten ook groene tips wat ik nog nooit eerder gezien had.

Dit jaar ook weer eens in de collectie. Voor een tientje kon ik em niet laten staan natuurlijk!

Leuke cake voor in de vooravond. Had van mij nog wel wat meer schots mogen hebben hehe:cool:

Filmpje op youtube in 4k;

Had hem dit jaar weer..echt een mooie cake met grote uitwerking en mooie kleuren voor een tientje...Dat dit mogelijk is met 135gr..Hoop dat hier ooit een 25 shots tussen 20 en 30 euro met wat extra salvos op het einde van komt en het is een topper eerst klas.

Back
Bovenaan