Heroic Strike

Mooi ding dit. Goede burst, flinke boeketten en mooie kleuren. Willow gecombineerd met een brocade crown kom je dan ook niet elke dag tegen. Enige nadeel: hij is erg kort en heeft geen finale.

Eén van de weinige echte toppers in de prijsklasse onder de 15 euro. Grote boeketten en de rode/blauw tips maken het product écht af. Heel mooi!

Ik vind het effect erg goed uit de verf komen. Uniek potje voor weinig geld welke zeker in mijn collectie komt!

Je kan in reallife heel goed zien dat er 2 effecten in 1 zitten. De grootte van het effect is ook heel goed, 1 van de grootste tijdens de Zena demo. Hij schiet ook erg rustig en dat vind ik prettiger voor zo weinig shots en dat houd het effect in eer. 10 euro voor 9 shots vind ik voor deze cake zeker prima!

Prachtig effect! Hoop hem nog op een demo te zien, maar op de filmpjes ziet het er erg goed uit. Hoop echt dat ze deze met meer schoten gaan maken. Om dat voor dit jaar op te lossen er maar twee besteld om ze achter elkaar te knopen zo kunnen we net wat langer van dit effect genieten.

Prachtig effect! Hoop hem nog op een demo te zien, maar op de filmpjes ziet het er erg goed uit. Hoop echt dat ze deze met meer schoten gaan maken. Om dat voor dit jaar op te lossen er maar twee besteld om ze achter elkaar te knopen zo kunnen we net wat langer van dit effect genieten.

Zena specials.... Brocade tip willow 25 schots!!!

leuk potje heb je verlangen naar deze met meerdere schoten? iets hardere burst? neem dan Brocade Willow Tip van zena hahah gewoon dezelfde cake naar mijn idee meer schoten en dus een finale wel 15 eurotjes duurder

deze net mogen aanschouwen, wat een topper! Op het filmpje ziet het dubbele effect er een beetje raar uit maar in het echr komt het super mooi uit de verf met felle tips! ook blijven de effecten lang hangen en zijn erg groot waardoor het lage tempo totaal niet storend is.

Mooi ding dit, de combinatie van brocade en willow kwam erg goed uit de verf met heldere tips. Ik vond het alleen wel erg jammer dat deze maar 9 schoten heeft, aangezien ik nog wel wat langer van het effect had willen genieten :D

Mooi ding dit, de combinatie van brocade en willow kwam erg goed uit de verf met heldere tips. Ik vond het alleen wel erg jammer dat deze maar 9 schoten heeft, aangezien ik nog wel wat langer van het effect had willen genieten :D

als ze nou is een 18 shots versie maken voor zo.n 17.50 voor aankomend jaar zou dat top zijn.

Kom net de Brocade Willow Tip tegen onder de Zena Specials lijn: 25 schots voor 24,95. De ervaringen lijken vergelijkbaar te zijn. Dat is nummer 1 voor de lijst van het aankomende jaar.

Back
Bovenaan