Heroes

Leuk weetje:

De foto's op het label van de "Heroes" zijn die van enkele medewerkers van Wolff vuurwerk.

Even een leuk weetje voor allen: op deze cake staan 3 medewerkers van Wolff afgebeeld, waaronder ikzelf in het wit.

Hopelijk zullen de uitwerkingen jullie ook baten! Groetjes

Haha ik dacht al wat komen die helden mij tog bekend voor:p
Maar mijn complimenten na jullie toe.
Vind dat jullie op de goede weg terug zijn!

Dit is echt een serieus goede bak voor weinig geld. De prijs-/kwaliteitverhouding is in mijn ogen echt meer dan goed, wat mij betreft dan ook een must have! Lekker rammen in salvo's met flinke boeketten en mooi effect.

Een lekkere salvo cake. Een van de jongens bij ons in de groep had het over "een kleine Temple of Stone".

Zeg maar gerust de grote broer van de temple of stone. Zeker na woensdag....maandag vond ik hem wel ok (goede prijs/kwaliteit verhouding). Maar na woensdag ben ik echt om, deze cake moet er gewoon komen...in meervoud ook :D

nou dat had minder gekund hoor .
deze bak is lekker pittig en zal naar mijn idee de lucht goed vullen .
voor dat geld stoot je je hoofd niet .

Deze cake 2x voor bij zien komen op de demo vanavond, 1x los en in de finale, wat mij opviel was dat de pauze's langer waren als op de wolff preview. Wat ik persoonlijk erg jammer vind. Het blijft een goede cake maar de pauze's zijn te lang.

Ook deze cake heeft een mooi cijfer gekregen van mij in Zoetermeer. Nette salvo's en voor die prijs erg goed.

Voor mij is dit de verassing van het jaar. Geweldige salvo's,
en de boeketten zijn veel groter dan gedacht.
Deze komt volgend jaar 2x in huis als hij 25 euro blijft.

Vanwege de regen om 00:00 tijdens de jaarwisseling heb ik dat moment niet gefilmd.
Om te zorgen dat de Heroes toch in de video komt ben ik opzoek naar een video.
Heeft er iemand een filmpje die ik mag gebruiken?

Back
Bovenaan