Herman de Haan Vuurwerk

Zojuist aan de lijst hierboven de volgende nieuwe artikelen toegevoegd;

- Blow Out, Rubro Vuurwerk (13,95)
- Fire Surfer, Wolff Vuurwerk (12,95)

Zojuist aan de lijst hierboven de volgende nieuwe artikelen toegevoegd;

- Space Destruction, Wolff Vuurwerk (49,95)
- Ultra Wave, Wolff Vuurwerk (26,95)
- Xplosion, Wolff Vuurwerk (12,95)

Het Begin ziet er al goed uit Jan willen! de eerste mail met een kleine bestelling is verstuurd, uiteraard gaat dit nog veel meer worden komende periode.

top actie jan willem! :thumbsup:

Wellicht handig om deze actie bij de winkelacties te vermelden en de bovenstaande post als beginpost te nemen? Zo kan iedereen dan zien wat de voorraad is op de eerste pagina.
Is maar een ideetje hoor :wink: want nu moet iedereen telkens die post opzoeken.

Het begint zo langzamer hand weer een beetje te leven voor oud en nieuw.
Nu dus ook bij jullie, mooi om te zien.
Ben benieuwd met wat jullie dit jaar komen.

top actie jan willem! :thumbsup:

Wellicht handig om deze actie bij de winkelacties te vermelden en de bovenstaande post als beginpost te nemen? Zo kan iedereen dan zien wat de voorraad is op de eerste pagina.
Is maar een ideetje hoor :wink: want nu moet iedereen telkens die post opzoeken.

De actie zal op onderstaande verder actueel gehouden worden. Dit topic houden we dan als nieuws topic van Herman de Haan
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?31674-Herman-de-Haan-Freakactie-2013&p=579454#post579454

Verschrikkelijk zonde van de GOE en de CBN!! Heb jij al enig nieuws JW voor de freaks die dit bij HDH besteld hebben? Succes ermee iig...

Heb gisteren ook nog een bestelling gezet maar nog geen bevestiging binnen. Zal ook wel door de storing komen.

Ja idd technische storing helaas!! Voorverkoop is nog tot 8u vanavond volgens mij per mail door te geven. Toch fijn dat dat nog kan...

Gister rond 23;30 aangekomen bij de winkel bleek het aardig rustig te wezen.
Na een paar minuten (rond 23:55) kwamen er toch nog aardig wat mensen.
Goed dan met smart wachten tot het 00:00 word!
En we wachten. 00:00
En we wachten nog even 00:05
En we hebben nog langer moeten wachten 00:10
En PIZZA! Ohnee, de garage box ging open!
Geen probleem al dat wachten maar het werd toch al een beetje koud en lustte wel graag een bakkie koffie!
Eenmaal binnen dus direct het bakkie koffie gepakt.
Herman vertelde even alle info die we moesten weten. Hoe het zou verlopen.
En jahoor de eerste naam! Hoppa! De eerst kleine Nabestelling.
Check check dubbel check.
Ik had samen met Koenn en mem-o-ry de grote bestelling gedaan.
Nou maar hopen dat hij een beetje snel komt.
Wat blijkt het was een van de laatste. Helaas.
Koenn heeft alles gecheckt. Wat nodig was werd door het team van Herman de Haan unboxed en gesplits.
Hop hop snel alles in de auto knallen wat we moeten de rit van 2 uur ook weer terug rijden.
2:15 vertrokken we met een overvol / te volle station wagen.
Even na 4:20 aangekomen thuis. Auto neergezet en snel te bed.
Nu al weer wakker om zo weg te gaan om 3 dagen lang vuurwerk te verkopen.

Bij deze wil ik Team Herman de Haan en vooral JW. Weer erg bedanken voor het mail contact en vuurwerk!
Team HERMAN DE HAAN de beste wensen en een goeie verkoop!

Dracow/Quinten

Ps: dat wachten is als grapje bedoeld. Wat het was het wachten zeker waard! En niet als kritie!

Hier ook iets langer moeten wachten dan verwacht en gehoopt maar toch wel goed geregeld allemaal.

HDH en team vast een goed uiteinde en tot volgend jaar. Prima winkel dit met goeie service.

Bij deze wil ik JW en de hele HDH crew nog een gezond 2014 toewensen. Het vuurwerk was weer uitstekend allemaal geen missers of iets dergelijks. Hoop ook en dat is mijn vraag ook of er straks weer een mooie freakactie komt JW? Zal weer heel mooi zijn....

Back
Bovenaan