Herman de Haan Vuurwerk

Een hele actieve freakactie hebben we niet meer inderdaad. Wil kun je bij ons nog steeds vragen om een speciale prijs voor liefhebbers. Via PB geven we wel korting ��

Freaks wachten niet tot eind november met bestellen, dan is het meeste al uitgegeven bij winkels die al freakacties gedaan hebben.. wellicht volgend jaar eerder starten?

Het is al een tijd geleden dat wij iets met een freakactie hebben gedaan. Kwam laatst nog wat oude foto’s tegen wat een gekkenhuis was het toen!

Wellicht kunnen we op korte termijn nog wel een actie organiseren, waarbij de producten op aanvraag aangeboden kunnen worden.

Echter is de vraag of hier nog interesse in is in al het freak actie geweld. Onze leveranciers; lesli/zena/vwt, raikeo, Rubro, wolff, broekhoff/magnum.

Bij voldoende animo kunnen we wel wat opzetten voor jullie!

Kunnen jullie wat moois doen met de:
Crosette Switch
Caïro Crackling
300 shots + 400 shots display
30mm bakken, meerdere

Zijn nog wel mooie pareltjes die ik zoek 😉 voor een mooie prijs uiteraard 😜

Kunnen jullie wat moois doen met de:
Crosette Switch
Caïro Crackling
300 shots + 400 shots display
30mm bakken, meerdere

Zijn nog wel mooie pareltjes die ik zoek 😉 voor een mooie prijs uiteraard 😜
Dat moet vast en zeker lukken! Alleen is broekhoff nog niet zover om ons de prijslijst van dit jaar te geven. Als we deze hebben kan ik je vast een mooie aanbieding geven. Kun jij de komende tijd nog even kijken naar de 30mm bakken 😬

Oh wat was dat mooi vroeger, op basis van een excellijstje een bestelling doen en uitloop artikelen kunnen kopen voor een paar euro. Prachtige tijd.

Back
Bovenaan