Herman de Haan Vuurwerk

Iemand die om 0:00 aanwezig was en per ongeluk verkeerde bestellingen mee heeft genomen? Heb net alles gecontroleerd en er mist een redelijk aantal cakes..

Wat een topzaak en wat een geweldige service..

6:30 kon ik mijn bestelling bij HdH ophalen. Toen ik om kwart over 6 aankwam stond mijn bestelling inclusief 2kartons Tears of Beauty(sorry Koen)al mooi klaar op een pallet. Van de 18 kartonnen kwam ik alleen 2 Vast fotune te kort, nou als dat alles is.

Jan Willem bedankt voor de goede service de laatste 2 maanden, en je ziet mij volgend jaar sowieso terug.

Grtz Rinie

Wat een topzaak en wat een geweldige service..

6:30 kon ik mijn bestelling bij HdH ophalen. Toen ik om kwart over 6 aankwam stond mijn bestelling inclusief 2kartons Tears of Beauty(sorry Koen)al mooi klaar op een pallet. Van de 18 kartonnen kwam ik alleen 2 Vast fotune te kort, nou als dat alles is.

Jan Willem bedankt voor de goede service de laatste 2 maanden, en je ziet mij volgend jaar sowieso terug.

Grtz Rinie

18 Kartonnen? :shocked: Waar blijft jou collectie foto:rolleyes:

Jan Willem even hoi gezegd,en op naar het vuurwerk! En wie was daar aan het bikkelen,onze Casper haha! Bedankt voor het checken samen! Die was al vanaf 5:00 aan het werk,:) Tussendoor gewoon blijven eten kerel,anders ga je stuk,:p Prima service. Mischien stond ik wel met bekenden,in die ruimte. Alleen tja vallen altijd van die leuke stiltes,bij het VW ophalen,heel herkenbaar hahah.

Na 1,5 uur rijden kwam ik hier om 05:50 uur aan. Bestelling stond al mooi klaar.
Ja, met het karton Secret Salvo:)
Met de mede freaks even genoten van de sfeer, de prima koffie en al het moois de deur uit ging.
Ik had niet veel, volgend jaar is er een pallet voor me gevuld ipv een steekkarretje:)
Iedereen bedankt en tot volgend jaar!

Was er om 0:01 :)
Stonden al aardig wat mensen buiten te wachten :D
Ik heb echt bestellingen voorbij zien komen, NIET NORMAAL. Bestelbusjes en stationwagens werden helemaal volgestouwd haha. Mensen kwamen met wagentjes naar buiten... En ik.. Ik had 2 doosjes ^.^ Tja..

Volgende keer beter gelijk controleren in de winkel, scheelt een hoop gezeik

Snap ik, was ook de bedoeling. Maar door de politieauto's die de hele tijd langs het terrein reden om de keten te controleren, was dat niet helemaal een fijn gevoel. Herman beloofde ons dat alles er 100% bij zou zitten. Helaas niet, maar Janwillem belde net dat we vanavond de rest mogen halen. 2x naar de beste vuurwerkwinkel van Nederland, wat wil je nog meer? :D Helemaal weer top opgelost! :D :D

Tja met die politie die daar rondreed was niet echt superrelaxed.
Wij konden er na een poosje wel weg met twee stationwagons en 1 overbeladen corsa.
Staan we in kampen voor de brug te wachten en wat komt er net voor ons rijden. Juist weer politie.
We konden hem gelukkig gewoon volgen. Ben blij dat hij niet achter mij reed want zo'n rode 1.4 sticker valt iets te veel op.(kwam ik later achter.)
greetzz

En dat was ritje 2 naar Genemuiden. Alle artikelen die ik nog miste, stonden klaar. Alles in de auto gezet en het team nogmaals bedankt voor de goede service! Bijna alles is geleverd en wat er niet was, prima vervangers voor gekregen. Dus bij deze kan ik al weer zeggen, tot volgend jaar! :D

Ik heb dit jaar voor het eerst bij HdH besteld, helaas waren er drie cakes niet geleverd (killer instinct, pulse driver en de flying goal).
Maar gelukkig zonder problemen drie andere mooie vervangers er voor terug.
Voor de rest stond alles netjes op karretjes voor mij klaar.
Kortom topservice en volgend jaar zeker weer.

Namens het hele team van Herman de Haan wil ik jullie bedanken voor de positieve reacties die wij van jullie hebben ontvangen. Wij kregen zelfs wat presentjes van enkele klanten terug, daarvoor willen wij jullie ook bedanken! Niet alles ging volledig zoals wij hadden voorzien. Wij vinden het jammer dat wij de bestellingen niet volledig hebben kunnen uitleveren aan mensen, zelfs niet aan mensen waarbij ik gezegd hebt dat het geleverd werd zoals bij de skyscreamers het geval was.

Voor de gene die denken dat ze nog niet genoeg hebben, of nog willen shoppen met hoge kortingen kan dat! Wij geven ook vandaag en maandag nog kortingen tot 40% want er is nog genoeg!

Vandaag bij HDH geweest en ff met Jan willem gekletst hij had het aardig druk. Topwinkel en nog wat mooi spul van hem meegenomen. Lekker hoor die sfeer daar volgend jaar ben ik daar zeer zeker weer briljante winkel daar en zal daar nog vele kartonnetjes wegslepen dat is een ding wat zeker is. Gelukkig had ik kartonnetje van de china by night nieuwe versie ben er superblij mee....

Via deze weg nog de beste wensen voor 2013 namens het hele Herman de haan team. Afgelopen jaar hebben wij veel nieuwe klanten mogen ontvangen naar aanleiding van vorig. Ook hebben naar de vraag of rubro vuurwerk in het assortiment kan komen in vervulling gebracht. Wij hebben maarlieft 5x zoveel liefhebbers mogen ontvangen en op enkele artikelen na ook redelijk compleet hebben kunnen leveren.

Uiteraard willen wij alles gaan evalueren en daar hebben wij jullie nodig. Graag horen wij hoe jullie van het begin tot eind het beleefd. Zowel de plus als minpunten met feedback vinden wij van belang om jullie te voor zien in een goed assortiment, service en afhandeling.

Jan Willem ben zeer tevreden over jullie, goed en snel beantwoorden van de mail en het blijkt dat jullie ook goed naar de klanten luisteren dus wat mij betreft ga zo door! En vele mensen zullen tevreden zijn. Top..

Back
Bovenaan