Herman de Haan Vuurwerk

Jan Willem, is het mogelijk een karton Thunder Salute (RUBRO) te verdelen?
16 stuks in een doos (geloof ik).

Ik wil er wel 4.maar heb er 6 op mijn lijst laten zetten :bonk:

Laatst bewerkt:
Zo, net terug van Herman de Haan. Een korte tijd geleden heb ik gevraagd aan Jan willem of zij nog personeel nodig hebben bij de verkoop. Vandaag ben ik op gesprek geweest bij de eigenaar en nu zal ik dit jaar op 27, 28 en 29 december werkzaam zijn bij Herman de Haan. Ik heb er erg veel zin in, en ik zal jullie dus allemaal zien tijdens de verkoopdagen bij Herman de Haan.

Ik heb er erg veel zin in, ik hoop jullie ook, maar dat zit wel goed lijkt mij!

Tot dan!

We hebben het er inderdaad al tijd over gehad en het is dan ook hele top dat het gisteren ook definitief geworden is.

Het verkoopteam heeft hiermee een flinke boost deskundigheid gekregen. Worden een mooie dagen Casper :D

Wat een heerlijk Vuurwerk verkoop punt is de Haan toch! Super gewoon.
Wie van het forum kan ik tegen komen tijdens de afhaal dagen/nachten?

shit man, gezellig! Ben er zelf de 28e rond 05:00 moet om 00:01 eerst naar goedkoper hahaha. En na de Haan naar Valk. Maar ik blijf wel even hangen bij Jan Willem en zijn kornuiten.
Ben nu al vanaf mei aan het kopen en heb nog nooit zoveel lol gehad aan pre-o&n. En het mooie is, ik mag het ook nog afsteken. Brrrr moet er al niet aandenken. Het zwarte gat wat januari heet.

Ik ben uiteraard ook van de partij! Ik begin wel te twijfelen of ik nou wel om 4 uur moet komen of om 6, Aangezien het dan wat gezelliger is...:rolleyes:
Ook ben ik nog aan het kijken met welke auto ik kom, maar dit gaat helemaal goed komen!!!
Aan Jan Willem zal het niet liggen, want hij doet tot nu toe zijn werk gewoon top!

Keep up the good work:cool:

Grz,

Rik

Ook ik kom de 28e in de ochtend mijn vuurwerk ophalen. Zou er wel 6.00 willen zijn, om jullie eens te ontmoeten onder het genot van een bakkie, maar denk niet dat ik mijn vriendin zo gek kan krijgen om al 5.00 de auto in te stappen voor vuurwerk, en ben van haar afhankelijk want heb nog geen rijbewijs!

Owjee, dan sta ik er ook. Moet ik eerst een uur wachten voor ze jou geholpen hebben haha!

wachten houden wij niet van, daarom staan de bestellingen op afgesproken tijd compleet klaar zodat we met een heel team klaar staan om samen met de klanten de bestellingen te checken en een kop koffie te drinken.

Back
Bovenaan