Herman de Haan Vuurwerk

Beste Liefhebbers,

Ik laat jullie niet langer in spanning. Het maken van de lijsten kost veel tijd, maar het is wel ook leuk om het stap voor stap te brengen. In de startpost vind je een overzicht van de freakbestelling 2012. Op dit moment heb ik het Rubro assortiment klaar. en is deze te bekijken!

De prijslijst kun je opvragen bij [email protected]

Wil je als nog prijzen weten van kartonnen kun je zoals beschreven ook gewoon weer mailen.

De prijzen die rechts vermeld staan is onze vaste prijzen per stuk. Hier is dus al de korting van af gehaald, zoveel het kan en logisch is voor de losse verkoop. Als er vragen zijn horen wij dat graag. Wij staan garant voor onze aanbiedingen en willen graag twijfels van klanten op een positieve manier oplossen.

Laatst bewerkt:
supperr gekke lijst!

hier kunnen we wat mee, bedankt jan willem, ik ga is even uitzoeken, je ziet me mail wel verschijnen.

grtz koen

Beste liefhebbers,

Na 1,5 uur een lijst online te hebben, zijn er alweer winkels die niet durven te ondernemen. Daarom hebben wij de prijzen van enkele producten moeten verhogen. Betekend niet het nodig is om je zorgen te maken. Nog steeds maken wij aan de hand van jou bestelling een passende prijs.

Ons streven blijven wij naleven; Niet de grootste, wel de goedkoopste!

Ons excuses :D

Zo jan willem dat zijn minder mooie berichten.
ik had zoiets al een beetje voorzien van te voren.
vorrig jaar ging het precies het zelfde over de 4 seasons box,
altijd geruzie over wat de laagste prijs mag zijn..
achjaa, tis alsnog een dikke vette lijst, waar weinig winkels aan kunnen tippen
mijn voorkeur hebben jullie!

grtz

Zo jan willem dat zijn minder mooie berichten.
ik had zoiets al een beetje voorzien van te voren.
vorrig jaar ging het precies het zelfde over de 4 seasons box,
altijd geruzie over wat de laagste prijs mag zijn..
achjaa, tis alsnog een dikke vette lijst, waar weinig winkels aan kunnen tippen
mijn voorkeur hebben jullie!

grtz

Dat is het probleem met internet. Buiten internet om kan alles ;)

het heeft ook niet met importeurs te maken. Want onze importeurs zijn allemaal toppers waar wij graag mee willen groeien. Maar het probleem zit hem in ondernemerschap. En dan vooral voor de gene die dat juist niet durven.

En het mooiste is nog dat die lage prijzen alleen van toepassing zijn op een groep die misschien 1% van de totale jaarlijkse omzet consumentenvuurwerk representeert.
Iedere winkel met een freakactie moeten we dus hoogst waarderen voor zover het nog kan.

Blijft jammer van die winkels,maar als ze ballen hebben melden ze het gewoon hier.
Bij de importeur gaan klagen over andere winkels kan iedereen.:bye:

misschien is het zo beter jan willem!
niet openbaar maken, als mensen echte interesse in jullie hebben weten ze de weg te vinden.
Ik ben nog steeds super enthousiast.
vorrig jaar liep het zo met de 4 seasons box, weet het nog goed.
des betreffende winkels verkopen nu ook geen rubro meer.. heel apart, meteen overgestapt naar nieuwe leveranciers.

misschien is het zo beter jan willem!
niet openbaar maken, als mensen echte interesse in jullie hebben weten ze de weg te vinden.
Ik ben nog steeds super enthousiast.
vorrig jaar liep het zo met de 4 seasons box, weet het nog goed.
des betreffende winkels verkopen nu ook geen rubro meer.. heel apart, meteen overgestapt naar nieuwe leveranciers.

Rubro is totaal het probleem niet. Rubro Vuurwerk is juist een partij die bij ons past en hetzelfde denkt als ons. Kwaliteit en Service staan hoog in het vaandel. Winkels maken die keuze, niet rubro ;)

Rubro verdient een pluim met hun flexibiliteit en meedenkendvermogen (y)

Nee het ligt ook zeker niet aan rubro.
maar aan de winkels die het verkopen, de een geeft meer korting als de ander en toen gingen ze zeiken, daarom hebben die winkels rubro uit het assortiment gehaald, tenminste zijden ze afgelopen jaar. ik ben dik tevreden met rubro, tot nu toe hebben ze unieke mooie dingen op de markt gebracht.
dus aan rubro zelf zal het idd niet liggen.

Poeh ben benieuwd naar de prijzen! Heb een mailtje de deur uitgedaan, morgen gelijk maar eens kijken wat er besteld moet gaan worden :)

Back
Bovenaan