[Herman de Haan] Geallemuun

Starburst

VWC lid
geallemuun fora.jpg

Met trots presenteren wij onze eigen cake "Geallemuun". Geallemuun is het in dialect vertaalde Genemuiden. Deze cake is uitsluitend bij Herman de Haan verkrijgbaar.

Artikelnummer: RFC141250
Artikelnaam: Geallemuun
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 281,2 gram
Aantal Schoten: 19 Schoten 30mm
Effectomschrijving: silver tail silver coco pistil with red green peony
Tijdsduur: 40 Seconden
Stijghoogte: 20 Meter
Richtprijs: Nog even geduld.

http://www.youtube.com/watch?v=Pf0d0B0xM9o
(tot nu toe doen we het nog even met china film ;) Beetje te ver van de cake gefilmt ook helaas)

Ja leuke bak. En als ik het goed heb heeft hij ook een aardige burst en boeket. Lijkt wel een beetje op een cake van de super 6 19 van Dynasty als ik het goed heb. Ben benieuwd naar de prijs.

Nog eens gekeken en t is ook echt een Royal product de vergelijking met een cake van de super 6 19 is misschien een klein beetje vergelijkbaar nou ja in de verte dan. Mooi product hoor neem m ook maar mee bij Hermen de Haan

Als ik het filmpje zo zie gewoon een leuke cake. Of ik hem zelf zou kopen, dat weet ik zo net nog niet.
Ben benieuwd hoe hij in Nederland presteert :) Wel erg leuk natuurlijk een eigen lijn, en een compliment voor het label.

Deze is gewoon zeer mooi. Volgens mij nog nooit vertoond: Groen en rode peony's tegelijkertijd met witte palmen erin. Burst klinken ook erg hard. Wat jammer dat die alleen bij Herman de Haan verkocht wordt.

Deze komt zowieso in mijn collectie al is de prijs 40 euro!!
we moeten Herman de Haan is super bedanken met die goeie freakactie en dan komen ze ook nog met zo'n pracht BAK!

Prima cake met leuke effectencombi en lang brandende palms.
De peony is wat sneller weg, maar dit vind ik persoonlijk niet storend.

De film kwaliteit is ook niet je van het, en is ook nog ver van de cake gefilmd jammer genoeg. Over enkele weken zal er een betere video verschijnen. Vergeet echter niet dat het hoofdeffect de palm pistil is en de peony het bij effect.

Kun je nagaan als ze hem opnieuw filmen dat kan er alleen nog maar beter op worden qua beelden effecten en uitwerkingen. Dat moeten we maar op de demo bekijken. En komen er nog meer eigen cakes? Ben zeer benieuwd.

Ben ik dan de enige die er niet veel aan vindt? :shy: Het is zeker geen slechte cake hoor, maar ik word er gewoon niet warm van. Standaard effect, standaard kleuren, standaard ritme met finale...nee, voor een mij een beetje te voorspelbaar. OK, er zit flink wat kruit per schot in, maar verder is het niet zo veel bijzonders. Het enige wat het nog bijzonder kan maken, is de prijs :idea:

Ben ik dan de enige die er niet veel aan vindt? :shy: Het is zeker geen slechte cake hoor, maar ik word er gewoon niet warm van. Standaard effect, standaard kleuren, standaard ritme met finale...nee, voor een mij een beetje te voorspelbaar. OK, er zit flink wat kruit per schot in, maar verder is het niet zo veel bijzonders. Het enige wat het nog bijzonder kan maken, is de prijs :idea:

bedankt voor je reactie. Deze cake hebben wij gekozen als promotioneel item voor de consument. Een cake die de naam van de plaats draagt waar inwoners trots op zijn. De effect zijn voor een promotie item niet eigentijds, maar ook weer niet extreem uniek. Voor de consument is dit een goed betaalbare cake waarvan wij denken dat prijs/kwaliteit goed in balans is.

Gaellemuun de knaller van het jaar

Bij Herman de Haan Vuurwerk in Genemuiden is de voorbereiding voor aankomend Oud & Nieuw alweer in volle gang. Ook dit jaar wil Herman de Haan Vuurwerk zich onderscheiden met de rest door alleen het beste en veiligste vuurwerk voor een betaalbare prijs te selecteren. “Vorig jaar zijn begonnen met een nieuw concept wat uitstekend is bevallen.

vuurwerk_240.jpg

Hier zullen wij dit jaar op voort borduren om het nog beter uit de verf te laten komen.”. Herman de Haan houd u via Genemuidenactueel.nl bij met nieuwtjes voor dit jaar zodat u kunt beleven hoe vuurwerk bij Herman de Haan leeft.

Deze week willen wij u graag ons parade plaatje tonen. Genemuiden is voor iedere Gaellemuniger iets waar men trots op is. Dit jaar hebben wij een eigen uniek artikel die wij zelf in China hebben laten produceren. Een prachtig betaalbaar item dat de haven van Genemuiden toont. Een uniek item waar iedere Gaellemuniger wat aan heeft!

Bron

Back
Bovenaan