Herinnert u zich deze nog ?

Poah, wat zou ik deze graag terug zien...

Ik had er hier toen 6 van besteld en 2 jaar mee gedaan. Spijt dat ik ze had opgestookt 😭

Ik weet nog dat je deze alleen als gratis vuurwerk kon krijgen, dus ervoor gezorgd dat ik hem ook zou krijgen 😂

Nu zou het geen speciaal product zijn, althans... Maar toendertijd dacht ik echt: moet ik hebben!

Eruptor van Broekhoff was ook een tof product.
Begon met een harde crackling fontein, gevolgd door een salvo crackling boeketten, en eindigend met een salvo crackling mines met forse goud boeketten. (zie dat bij andere exemplaren de mines vaak in het eerste salvo zaten)

Eigen filmpje, met helaas alleen de fontein in beeld:

Filmpje van @MrXtremeFireworks (inclusief lucht effecten):

Eddy.

Swimming Stars van Orange Label was wel een leuke cake met weinig voorkomende effecten. Vooral de dikke tail maakte deze net wat anders als de Shaft van Wolff.

Vroeger was ik altijd erg fan van vuurpijlen en dan vooral pijlen met een apart effect.
Ik moest even zoeken hoe ze alweer heten maar de Revolution pijlen van Fully Loaded (Wolff) vond ik erg leuk:

Bij vuurpijlen met apart effect, zoals @joeyjoey zegt, moet ik altijd denken aan 1 van de 2 pijlen van Rubro's Shardana Rockets. Dat was een pijl met zilver blink en prachtige rode falling leafs.

Oud filmpje van mij van de pijl met falling leafs (de vuurpijl in mijn oude intro even negeren ;) ):

En een iets nieuwer filmpje van @Dionysus met iets betere kwaliteit en beide pijlen erop.

Eddy.

Back
Bovenaan