Herdervriend's Film Album

Herdervriend's Film Album

Goedenmiddag iedereen,

Hierbij post ik een topic waarin 2 links staan vermeld naar mijn film pagina's.
Op deze pagina's zullen alle vuurwerk filmpjes komen te staan die ik maak.

Youtube - Freefirewebs

Accountnaam: Freefirewebs
Accountlink:www.youtube.com/freefirewebs
Accountomschrijving: Hier komen vuurwerk filmpjes te staan van Oud & Nieuw.
Accountmededeling: De filmpjes van Youtube zullen worden geupload op 31-12-08 of 01-01-09 en zullen het hele jaar beschikbaar zijn. Gebruik deze account namelijk voor kleine Oud & Nieuw filmpjes.

Vidster - Firewebs

Accountnaam: Firewebs
Accountlink: http://www.vidster.nl/Firewebs
Accountomschrijving: Hier komen vuurwerk filmpjes te staan van evenementen.
Accountmededeling: De filmpjes van Vidster zullen worden geupload zodra er een evenement is geweest. Deze filmpjes zullen ook het hele jaar beschikbaar zijn. Gebruik deze account namelijk voor lange vuurwerk filmpjes.

Alvast allen bedankt voor de meningen, graag zal ik deze horen met cijfer en opbouwende kritiek.

Tevens zal ik bij elke update, zijn er niet veel, proberen alles te updaten, al lukt dat zoals je ziet ook niet echt bij de foto topic, dus. Proberen maar:D

Fijne dag verder en tot ziens,

Herdervriend
(Beter bekend nu als: Freefirewebs/Firewebs op msn/freewebs/youtube/photobucket/vidster)

Updates

In dit veld zal ik mijn updates plaatsen:

Op je youtube account heb je nog geen videos komen die er wel?

Geachte mensen,

Heb 2 kleine updates!

1: Freefirewebs op Youtube heeft nu 10 filmpjes!
2: Vidster is op een of andere manier dood gegaan.

Met vriendelijke groet,

Freefirewebs/Herdervriend

Haha,

Je oudjaars filmpje staat aangegeven met complicatie... Dat is niet echt het correcte woordje hehe.

Haha,

Je oudjaars filmpje staat aangegeven met complicatie... Dat is niet echt het correcte woordje hehe.

Oh...Ja...Ik dacht dat ik die goed veranderd had...Agh dus niet xD Wist niet hoe ik hem anders moest noemen. Wat het eerst in me opkwam nam ik xD

Heb hier wat berichten verwijderd, zullen we normaal met elkaar omgaan en proberen nuttige reacties te geven? :wink:

Ontopic

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Nitraat12, u bent tenminste respectvol! Bedankt en goed werk:)

Uhm, maar goed...Oud & Nieuw zal ik wel meer en beter filmen...Althans, denk ik...Niet dat het moet boeien want zelfs nutteloze filmpjes waar iemand hoi zegt krijg meer views dan ik totaal op me beiden accounts krijg:S

Sorry voor late reactie...

ja maar als mensen kunnen kiezen tussen filmpjes van shells, profblokken of leuke 500 grammers. En jou filmpjes van zo'n flut pijltje is de keus makkelijk gemaakt

Sorry is niet aanvallend bedoeld maar je vraagt er toch wel een beetje zelf om door zulke filmpjes online te zetten

Misschien moet je de omschrijving van je filmpjes wat normaler maken.

En zorg voor goede tags, zodat mensen op verschillende manieren bij je films kunnen komen.

Is dat nou zo;n The Pack pijl?

Ben erg benieuwd naar de volgende updates. Wat gaan we nog meer van jou verwachten met je site?

Dennis heeft wel gelijk. Veel mensen vinden het de moeite niet waard om naar 1 pijltje te kijken snapje. Maar potten en leuk oud en nieuw materiaal daar integen zou wel een goede toevoeging zijn.

Ja, ik weet dat mijn filmpjes tot nu toe rampzalig zijn. Kan ze helaas niet meer editten omdat ik het materiaal tevens kwijt ben geraakt. En ja, ik ben niet zo rijk als iedereen, wat ook problemen levert. Maar ja dit jaar heb ik een hele boel siervuurwerk gekocht en hopelijk is dat genoeg...En ja, ik heb echt meer hulp nodig thought, want ik weet niet hoe ze het willen dan...

Bijvoorbeeld me Herdervriend account, staan filmpjes op die gewoon normaal zijn, echt lief ook nog (Droppy Likt Bruno), ja oke de titel is verziekt, maar goed, weet jij dan een betere titel, toch heeft dat filmpje amper 500 views, terwijl al kijk ik naar een filmpje die 10 seconde duurt, ineens 10 tot 100 keer het dubbele, dat is wel raar...Want zeg nou zelf, een kat die een hond likt die iedereen aanvalt feitelijk, dat is een beetje legendarisch...

dennis-pyro: Ik heb ook meer filmpjes! Kijk maar in de lijst, ik heb ook een 7 minuten durend nieuwjaarsnacht filmpje. Snap wel je comment hoor...Maar ja.

Pyroguy: Kunt u mijn enigzins een voorbeeld geven, want ik dacht dat het wel normaal was, en de tags moeten goed genoeg zijn toch, vuurwerk is een tag die overal voor wordt gebruikt.

fred 810: Geen idee eigenlijk wat voor pijl het is, hij lag nog in een tas (misschien zo'n green box pijltje, of zo'n pijl van het Mistral pakket)...

U gaat zeker idd meer verwachten, ik heb veel meer siervuurwerk dit jaar...En ja, de Chinezen gaan weer afsteken, dus, dat moet wat opleveren...(Ik heb besloten eerst 5 min op nieuwjaarsnacht te filmen en daarna zelf af te steken, dan ziet iedereen de omgeving). Heb ook een betere camera en een veel leuker video editor.

En ja ik snap het:)

Hopelijk kan ik aan de vele eisen van deze wereld voldoen...Tegenwoordig krijgen mensen voor 10 seconde een saai boertje meer respect, toewijding, comments etc, dan mijn nieuwjaarsfilmpje...Erg rot thought...

Wel bedankt:D

Back
Bovenaan