Hellkalt

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 4005
Artikelnaam: Hellkalt
Bruto Gewicht: 1,67 kg
Netto Kruitgewicht: 217,55 gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: Brocade tails to blue peony with white strobes, and brocade crown with blue peony and green strobe.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 22-25 sec
Stijghoogte: 35-40 meter
Adviesprijs: € ...
Opmerking: De lijn EVOMEISTER zal uitsluitend worden verkocht in Duitsland.

4005-Hellkalt-3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
mooi bakje. persoonlijk vind ik het jammer dat ze er ook groen in hebben verwerkt. ik zie liever alleen dat blauw.

Sorry, ik spreek zeer goed Duits, maar van de naam ga ik over mijn nek... houd het Duits, ipv deze mix ...

Mooi bakje, nette prijs.

Sorry, ik spreek zeer goed Duits, maar van de naam ga ik over mijn nek... houd het Duits, ipv deze mix ...

Dit is toch wel duidelijke taal voor een Duitser.

[FONT=&quot]hell und kalt, vom himmel und wetter:[/FONT][FONT=&quot] ein hellkalter wintertag; mislich ist allerdings die zeit und hellkalt für die religion.[/FONT]

Gisteren 2 stuks opgehaald, lekker compact blokje voor 19 shots cake. Echt heel net afgewerkt, gaan morgen eens testen hoe deze presteert in de straat

Ik vond hem tegenvallen voor de prijs! Hij is leuk voor in de vooravond. Daar blijft het dan ook bij. Had er 3 besteld, kreeg er maar 1 omdat hij op was.

Vond dit een prima cake voor de prijs die ik er in duitsland voor betaald heb. De uitwerkingen ook gewoon goed.

Hierbij wat product foto's

IMG_20221229_193921118_HDR.jpg IMG_20221229_193928749_HDR.jpg

Back
Bovenaan