Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laat maar ik reageer hier niet eens op, wat een kortzichtig geneuzel allemaal.
Ik weet natuurlijk niet in wat voor huis jij woont maar een gemiddelde 6inch ballshell met bijvoorbeeld peony effect bouwt lang niet genoeg druk op om de muren van een huis weg te blazen. Simpelweg omdat de burstcharge vooral bestaat uit meal coated rice huls en eventueel een paar gram flash booster. De druk zou hoogstwaarschijnlijk de weg van het minste weerstand nemen; de ramen en misschien de deur zullen dus wel kapot gaan ja. Als je het hebt over militair materiaal is het een ander verhaal. Ik zou me bij vuurwerk vooral druk maken over de stars die bij een 6"er redelijk lang blijven branden... Echter neemt dit natuurlijk niet weg dat een aantal shells die af zouden gaan in je huis erg gevaarlijk zou zijn en mogelijk dodelijke gevolgen zou kunnen hebben.Inderdaad daar liggen ook een paar 6 inch shells, geloof me dat wil jij niet in huis tot ontploffing hebben dan liggen je muren eruit omdat de druk enorm is van deze shells. 3 inch gaat nog wel maar 6!!