Deze best man ''Hans Nieuwenhuizen'' geeft vrij weinig om zijn klanten ik heb hem vorig jaar een aantal keer geholpen met het lossen van containers zowel feestvuurwerk als spektakelvuurwerk, hij noemt al z,n kleine klanten letterlijk randebielen en hij kickt erop als mensen zeggen dat ze de winkel niet moeten of slecht vinden dat vind ie heerlijk. Waarom? al sla je me dood ik weet het niet, ik vraag me ook af waarom ie in feestvuurwerk handelt aangezien ie daar weinig in verdient, en hij zich 100% gaat richten op de verkoop van spektakel vuurwerk.
Alleen zie ik het somber voor hem in iedereen kent z,n verleden en gaat hem echt geen oplslagverguningen verlenen van spektakelvuurwerk maargoed ze verkopen geen spektakelvuurwerk aan particulieren ook niet als je kvk hebt.
Hij heeft vorig jaar nieuwe bunkers gebouwd waar normaliter tot 1.1G mag opgeslagen worden, echter blijkt dat die bunkers illegaal zijn gebouwd en ook weer moeten afgebroken worden dus waar die mee bezig is god mag het weten...
Verder z,n feestvuurwerk producten zijn wel super goed te noemen meeste eindigen met een flinke salute finale, en de boeketten zijn erg groot ik heb vorig jaar meerdere potten gekregen die allemaal heel super waren ik heb er nog een op film staan was een ronde pot had maar 10 schoten, maar zoals gezegd echt allemaal super potten.
Hier nog een
filmpje van die ronde pot, ik heb ook nog zo,n driehoekige crossette pot van hem op film die overdag wordt afgestoken die zal ik straks wel posten.