Helios

Helios is zeker niet R.I.P, enkel houden ze zich momenteel nog stil en zijn aan het kijken naar waar de meeste intresse tegenwoordig in ligt.
Helaas zal het voor de particulier nooit meer worden, wat het is geweest, daarmee bedoel ik verkoop aan particulieren want zover ik weet. Gaat Helios zich richten op verkooppunten van Belgïe.

Maar zoals gezegd is het zeker niet gedaan met Helios, nee sterker nog ze moeten nog beginnen:wink:

Ik vraag me af op welke verkooppunten Helios zich dan richt. Ik ben benieuwd na deze lange periode welke info je dan voor ons hebt omdat je zo zeker bent dat Helios een doorstart maakt. Wat ik al zei: Helios is zo dood als een pier:bye:

helios

helios

jazeker zo dood als een pier !!
ik had eergister toch maar een mail verstuurd naar desbetrefende zaak en gevraagd of ie nog vuurwerk ging verkopen dit jaar ,maar kreeg een mail terug dat het dit jaar geen vuurwerk verkocht ging worden.dag helios!!:bye:

jazeker zo dood als een pier !!
ik had eergister toch maar een mail verstuurd naar desbetrefende zaak en gevraagd of ie nog vuurwerk ging verkopen dit jaar ,maar kreeg een mail terug dat het dit jaar geen vuurwerk verkocht ging worden.dag helios!!:bye:

Er word in dit topic al gezegd dat ze waarschijnlijk niet meer aan de consument gaan verkopen, misschien bedoelen ze dat gewoon, en geeft Helios verder nergens informatie over omdat niks nog zeker is. :wink:

Omdat het enige wat je over hen terug kunt vinden gaat over het leveren aan groothandels en dat zijn berichten van 3 jaar geleden. Maar goed, als iemand andere informatie heeft dan horen we dat natuurlijk graag!

Hier een mail die ik in 2010 verstuurt heb i.v.b met hun openingens tijden.

----- Original Message -----
From: Chris x
To: [email protected]
Sent: Friday, June 04, 2010 12:41 AM
Subject: Openingens tijden 2010

Hoi

Ik wilden weten wat de openings tijden van 2010 zijn a.u.b
Zie alleen de openings tijden van 2006 op u site staan !

Gr

Christiaan

(Mail bericht terug)

a dat kan kloppen de site is erg oud maar hangt nog in de lucht.

grt

Dirk

P.S. heeft pyroteam zuid een URL ?

Heb nog een bericht terug gestuurt als ze nu open zijn of niet ?
Maar tot op de dag van vandaag nog geen andwoord op gehad.

Als Helios zaak nog bestaat geen idee, blijkbaar niet meer,
ook niet erg, want ze deden toch al niet veel moeite om vuurwerk te verkopen.

Back
Bovenaan