Heisenberg [Uitloop]

Hele mooie box, alleen vind ik 'm wel heel abrupt stoppen... er zit geen finale in en dat mag je voor die prijs wel verwachten want ik neem aan dat men, indien men deze koopt, het wel als finalebak gebruikt en ja, dan zou bijvoorbeeld een salvo ti-salutes o.i.d. het wel mooi afmaken.

Gruwelijke grote nieuwe bak is dit, zeker om te zien als iemand ermee naar buiten komt lopen. Het leek wel of de laatste cake niet afging maar zeker weten doe ik dat niet. Hierbij mijn filmpje gemaakt bij de Vuurwerktotaal Winkeliersdemo 2018:

Heerlijke dikke rambak, mist alleen wel echt een finale, zoals Grizmo ook al aangeeft. Een goeie finale mis ik wel bij heel wat compounds eigenlijk, best apart.

Nu sla je de plank mis. Dit heeft te maken met Breaking Bad zie de afbeeldingen op de doos zelf.

Maar de Breaking Bad box zit in de HFF collectie en die staat al niet meer op de site van vuurwerktotaal. En de afbeelding ziet er uit als een chemicus? Dat past wel bij een Duitse natuurkundige toch?

Er zitten een paar mooie effecten tussen begin en net voor t einde maar verder oogt ie erg rommelig zoals vele vwt producten helaas te hoog schiet tempo en teveel op een plek wat ik persoonlijk rommelig vind ogen. De prijs is erg duur voor twee minuten vuurwerk . Ik denk dat voor een doorsnee vuurwerk consument die wat te besteden heeft zeker een mooie box is voor mij persoonlijk niet .

Maar de Breaking Bad box zit in de HFF collectie en die staat al niet meer op de site van vuurwerktotaal. En de afbeelding ziet er uit als een chemicus? Dat past wel bij een Duitse natuurkundige toch?

Ruben bedoeld de serie Breaking Bad. De hoofdrolspeler daarin (Walter White) heeft namelijk een bijnaam die erg betrekking heeft op deze box...

Oh die serie! Die heb ik niet gezien :no:

snel gaan doen dan, prima serie die je zo weg kijkt :)

wat betreft de box, ziet er goed uit, er van uit gaande dat het productie is en geen china samples.
maar of ik het voor 1 box neer zou leggen, nee... maar blijkbaar is er een markt voor.

Er zitten inderdaad echt een paar prachtige effecten in deze box! Maar zelfs in de freakacties vind ik 'm nog te prijzig.. dit is helaas niet voor mij bestemd.

Kijken of die volgend jaar in een mooie actie aangeschaft kan worden. Budget is nu echt op!

Back
Bovenaan