Hein Hofmeester: Ernst en Lust: 200 jaar Vuurwerk Historie in Nederland

Vorige week gemaild over het boek en de dag erna mailtje met de gegevens en kosten.
De volgende dag -woensdag- gelijk de 4 tientjes overgemaakt en mailtje gestuurd.
Vanochtend maar een mailtje gestuurd of hij het had ontvangen maar geen contact helaas. Beetje jammer.

Ik suggereer niets maar het gaat wel heel stroef zo.

Vorige week gemaild over het boek en de dag erna mailtje met de gegevens en kosten.
De volgende dag -woensdag- gelijk de 4 tientjes overgemaakt en mailtje gestuurd.
Vanochtend maar een mailtje gestuurd of hij het had ontvangen maar geen contact helaas. Beetje jammer.

Ik suggereer niets maar het gaat wel heel stroef zo.
Het kan zijn dat ie ziek is ofzo. Je wekt wel suggesties vind ik om het zo op het forum te knallen. Het is een al wat oudere man maar wel met goede intenties.

Het kan zijn dat ie ziek is ofzo. Je wekt wel suggesties vind ik om het zo op het forum te knallen. Het is een al wat oudere man maar wel met goede intenties.
Ja ik ook alleen maar dat het bestellen zo stroef gaat. Bedoel er voorderest ook niets mee. We gaan het zien

Vandaag binnengekregen. Mooi boek zo op het 1e gezicht. Na de vakantie ga ik er eens goed de tijd voor nemen :thumbup:

Back
Bovenaan