Hein Hofmeester: Ernst en Lust: 200 jaar Vuurwerk Historie in Nederland

@gimi LOL.
Ik heb niet heel veel nieuws; de boeken liggen nu bij de inbinder, Hein schat in dat het betalen/verzenden eind oktober/begin november gaat beginnen.

@gimi LOL.
Ik heb niet heel veel nieuws; de boeken liggen nu bij de inbinder, Hein schat in dat het betalen/verzenden eind oktober/begin november gaat beginnen.
Nou ik vind dit al aardig veel nieuws haha. Ik denk dat vele met mij niet eens wisten dat er uberhaupt iets gebeurde :)

Is het dan ook nog mogelijk om het boek te bestellen? Want ik dacht dat het slechts een interessepeiling was.

Ik heb bericht verwijderd, omdat men het niet leuk vindt, dat ik dat aan de grote klok hang.

Laatst bewerkt:
Nooit een bevestiging ontvangen van intekenen en ook geen update mails. Nogal bijzonder. :confused:

Ben daarom een beetje huiverig met geld overmaken.

Heb inmiddels contact met Hein. Zijn Gmail adres wordt in veel e-mail programma's als spam gemarkeerd, dus goed om dat even in de gaten te houden.

Ik heb het boek gisteren ontvangen en snel al even doorgebladerd. Ziet er prachtig en professioneel uit, met een toegankelijke, prettige schrijfstijl en ook het nodige beeldmateriaal. Interessante verhalen, achtergronden en anekdotes. Wat mij betreft een aanrader!

Back
Bovenaan