hebben we er een beetje zin in

tjb

VWC lid
ik heb er erg veel zin in
ik hoor elke avond wel beste klapers in de wijk
en ik het weekend zie ik af en toe ook al sier potten
waar door ik er erg veel zin aan in krijg

hoe zit dat met jullie

Laatst bewerkt:
Natúúrlijk hebben wij er zin in! Daarvoor is dit forum ook :)
We hebben ook een compleet forum [Oud en Nieuw Countdown] voor speciaal dit soort topics.

hoi,

Kijk eens in het countdown gedeelte, dan kun je zien dat er veel meer mensen zin in hebben.
Zijn allerlei verschillende topics, van oliebollen tot katers.
greetzzz

oke bedankt mensen ja ben net nieuw en kan niet alles zo snel vinden
sorry voor de verkeerde poost hier

Zeker hebben we er zin in. Ik wacht met spanning op de duiste folders die na de kerst komen.

ja daar wacht ik ook op hahaha
heb al voor heel wat geld aan vuurwerk
en heb net besteld bij een winkel in nl
en de 28ste en 29 ste naar duitsland
gaat heel wat geld in zitten
maar ja 1 x per jaar
heb er echt veel zin in

trouwens ff tussen door hoe kan ik een nieuw ondwerp starten bij oud en nieuw countdown

Dat kunnen alleen moddereters.
Deze is al verplaatst naar het goede deel door een mod, dus hij staat nu goed :)

Nomnomnom! Lekker moddereten.

Hier begint het nu ook weer goed te kriebelen met al die kerstliedjes op de radio op het werk. Nog een paar dagen en dan gaat het wel heel snel!

Inmiddels heb ik het wel gehad met de kerstmuziek.

Klinkt misschien stom, maar ik heb nu twee demo's bezocht en best leuk vuurwerk gezien. Ook was het die avonden best frisjes. Na beiden keren had ik het katerige gevoel dat je standaard na oud en nieuw hebt al te pakken. Blijkbaar heb ik er zin in, anders zou ik dat gevoel niet hebben.

Mensen die na een leuke demo ook een beetje een katerige gevoel hebben over gehouden?

pff het mag van mij nu wel beginnen. heb alles besteld en betaald en nu begint het elle lange wachten totdat we het eindelijk mogen ophalen.

mjaa we hebben er zin in :)

Back
Bovenaan