Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijt niet echt, wel eens dat een product een stuk minder uitviel dan verwacht. Meestal de koopjes met op papier goede specs, maar in de praktijk een stuk minder presteren. Vorige bijvoorbeeld de Dream Chaser compound in de actie bij Cafferata, dat was echt niets. Gelukkig ook genoeg positieve verassingen gehad!

Als mijn screaming elevator het net zo slecht doet als op een filmpje die ik gister tegen kwam heb ik daar nu al spijt van ja.. was op een demo ofzo vandeweek?

Nooit echt spijt, soms wel een product waarvan je later denk, die hoef ik volgende keer niet meer te bestellen. Verder is ieder lontje dat je aansteekt toch al een feestje :handsup:

Nooit echt spijt, soms wel een product waarvan je later denk, die hoef ik volgende keer niet meer te bestellen. Verder is ieder lontje dat je aansteekt toch al een feestje :handsup:

Volledig mee eens. Paar jaar geleden wel eens spijt gehad, dat ik iets te veel gekocht had, maar alles is toen ook opgegaan. :tongue2:

Jazeker, gisteren o.a. De Jayhawk besteld bij de Rijswijkse. Na het recente demofilmpje vond ik het toch tegenvallen. Vandaag contact gehad met de winkel en ik kan het zaterdag omruilen voor de Special #6. Iets bij betalen, maar het spijt gevoel is wel weg haha. Overigens al jaren een fantastische winkel, de vuurwerkhal!

Zit erg te twijfelen of Angel Dust van China Red nou een goede aankoop was...
We zullen het gaan zien dit jaar!

Vooral spijt van cakes die flink in de aanbieding zijn, maar eigenlijk gewoon niet zo goed zijn. zit je met veel cakes die je dan maar schiet maar niet helemaal van geniet. Soms heb ik wel eens een gokje gewaagd en pakte niet niet goed uit, zoals de golden dust afgelopen jaar.

Ik heb echter vaker spijt van dat ik een bepaald product te weinig heb ingeslagen haha. Blijft een lastige afweging.

Eigenlijk de enigste spijt die ik ooit heb gehad, was het kopen van 70eur aan Cat1 in de jaarwisseling van 2020/2021. Ik wilde me netjes aan de regeltjes wilde houden in goed vertrouwen van de overheid. Dat voelde zo triest om met dat pruttle spul te staan om 0:00. Was gelijk de laatste keer kan ik je zeggen.

Voor de rest ben ik altijd wel content met wat ik heb.

Spijt, tsja, als ik de berichten van de demo vanavond moet geloven spijt van de 2x Der Hammer. Achja, die zijn nu dan iets minder goed dan de rest. Als dat alles is, dan valt er nog genoeg te genieten!

Spijt, tsja, als ik de berichten van de demo vanavond moet geloven spijt van de 2x Der Hammer. Achja, die zijn nu dan iets minder goed dan de rest. Als dat alles is, dan valt er nog genoeg te genieten!

Die mooi als eerste stoken, heb je zeg maar weg ja:wink: Heel best waren ze niet zeg, poh.

Kijk wel met gemengde gevoelens naar het eerste gedeelte van de Triple X op de demo van Huisman. Kwam niet geheel overtuigend over in de wetenschap dat ik €230,- betaald heb voor deze box.

Eigenlijk nooit echt ergens spijt van.. Ik kijk altijd wel goed rond wat ik wil hebben. Wel denk ik op het moment dat het allemaal bij elkaar staat dat het ook iets minder klein spul had mogen zijn. Maar toch ieder jaar veel plezier van!

Ja, maar op dit moment alleen de Delicious Thunder. Verder ben ik zo als elk jaar op safe gegaan en producten besteld die zich reeds hebben bewezen en meestal gaat dat wel goed.
Alhoewel er dit jaar een hoop met nieuwe batch zijn die echt dramatisch zijn.
Vind het echt een kwalijke zaak en hier mogen de importeurs zich wel eens achter de oren gaan krabbelen :sad:

Nu er van nieuwe 2023 producten meer en meer filmpjes van demo's zijn, lijkt het er op dat ik dit jaar wel eens weer teleurgesteld ga worden.

Jammer, want heb dit jaar nie zoveel, als dat wat je koopt dan slecht zou zijn valt dat wel heel erg op. We gaan het zien de 31e.

Langzaam maar zeker begint voor mij de hobby toch meer tegen te staan.

Laatst bewerkt:
Ik heb vorig jaar diverse cakes en compounds gehad van Mania van 18 en 20mm, dit was echt een aanfluiting..
En ja er was een harde wind, maar dit ging nergens over..

ik heb spijt dat ik een paar dingen niet gekocht heb die nu uitverkocht zijn. Heb nu een nieuwe regel. Bij twijfel KOPEN!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan