Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee niet echt, koop wel 1 of 2 dingen waar alleen een Chinees of productie filmpje van is en mensen hier negatief op reageren laat mij altijd graag verrassen

Spijt, nee eigenlijk niet. Als je alles van te voren weet, dan had ik sommige producten niet gekocht, maar dat is altijd achteraf. Belangrijkste is dat je overal van genoten hebt. Van klein spul tot de grote boxen.

Heb wel spijt van sommige cat 1 producten. Gelukkig had ik nog van voorgaande jaren maar het cat 1 van afgelopen jaar was niet best...

Crackling rotjes bijv waren zoveel beter. Nu moet je echt geluk hebben dat ze nog een beetje knetteren.

Grappig nu veel te lezen dat slechte kwaliteit cat. 1 veelgenoemd word in dit topic.

Twee jaar terug veel te veel cat. 1 gekocht tijdens verbod en toen achteraf best spijt na het zien van de overgebleven hoeveelheid. Nu toch nog best blij met het overgebleven kwalitatief goede cat. 1.
Bijv. nog veel bengalfeurs/ knetterkegels en iconics over. :thumbup:

Toen ik nog blind kocht (nw batches zonder straatfilm) regelmatig spijt.

Nu zelden. Ja, of spijt dat je de nieuwe batch op of over het randje niet gekocht hebt, omdat die gegarandeerd jaar erop gedowngrade of afgekeurd wordt.

Tis of het een, of het ander. Het blijft vaak een gok.

Golden Dust van Rubro heb ik wel spijt van. 30 euro voor een 100 shots 20mm doosje leek best een mooie deal. Krijg je een 16mm 100 shots pyromould cake. Echte flopboeketjes.

Golden sturm van VWMania. Maarja, annuleren om 1 artikel is ook zo wat.

Goedkope compounds die zich niet bewezen hebben, veel voor weinig.. is achteraf bar weinig voor weinig.

spijt spijt.. wat is spijt..

Vaak baal ik na oud en nieuw dat ik weer veel klein spul gekocht heb waar ik niet aan toegekomen ben waarvan ik op dat moment al weet dat ik het jaar erop er ook geen tijd voor zal hebben en door het jaar heen weer alsnog weer klein spul bij blijf bestellen...

Toch laten verleiden om een nieuwe (grote) cake of compound aan te schaffen. Omdat deze totaal de hemel ingeprezen werd op fora, nadat op demo's het product goed presteerde.
Vervolgens in de straat het gevoel 'dit was het?'

Hoort er een beetje bij, maar om dit gevoel te voorkomen tegenwoordig alleen als het binnen een bepaalde prijsrange is of liefste alleen minimaal 1 jaar straatfilmpjes van 31 december.

Sowieso alle floppers ooit benoemd in het Toppers & Floppers topic! En tja, soms zit er wel eens een duurdere box tussen die net niet aan de verwachtingen voldoet, waarbij ik dan niet echt spijt heb, maar wel het één keer en niet weer gedachte bij heb! Risico van het vak!

Spijt nooit, het hoort er ook wel een beetje bij, een cake of box die tegenvalt. Shit happens.

Wel spijt van dat ik niet alleen maar boxen heb gekocht, gezien ik een grote hoeveelheid cakes toch teveel werk vind op de avond zelf.

Vaak de 'paniekaankopen' van in december. Ergens begint het dan toch vaak te knagen of je wel genoeg hebt.. en dan bestel je vaak mindere artikelen voor teveel geld. Maarja hoort erbij.

Ja spijt is een groot woord.
Maar als ik van te voren geweten had dat....
Dan had ik die bewuste aankoop niet gedaan enzv.
Dit jaar was voor mij de Funke Vivaldi de miskoop of spijt koop.
Vrij duur wat je er voor terug kreeg was mager en dat ding stopte 2x.. niet op de lont maar vol in het blok. Voor deze prijs mag je beter verwachten. Zo heb ik ook spijt gehad van de vele Belgische (vooral oud) knallers. Ooit gekocht en nooit afgestoken. Dat licht dan in een doos weg gestopt waar niemand bij kan. Echter levert dat ieder jaar spanning en stress op want ja het mag niet en de straffen zijn niet mals!
Dus afgelopen oud en nieuw maar een opmaak/wegwerk oud en nieuw gehad! Gelukkig alles op maar tot treure s toe die tot dingen gestrooid.. gelukkig was ik niet allen maar het is natuurlijk zonde geld. En vooral het stress level gedeelte was de centen niet waard!
Dus spijt niet echt maar ook weer wel.
Ik ga er vanuit dat we dit jaar gewoon weer legaal mogen stoken!
Dus houd het mooi op legaal vuurwerk wat tegenwoordig echt van bijster goede kwaliteit is! Lekker als ik wat centen over heb online bestellen. Voor je het weet heb je ongemerkt een prachtige collectie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan